wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

29Aug

hi uolllsss tetibe muncul kan…ok

bukan lagi bersawang dah jadi belukar dah blog kesayangan nih…lepas nih kita aktif balik insyaallah

15Aug

Hai semua kesayangan hakak..dah lama tak berceloteh disini dah lebih setahun…rinduuuu…nak macam dulu-dulu ada masa untuk berblog…tapi sekarang apapun tak boleh huhu….rindu pada kawan-kawan bloh rindu nak komen2….tahun 2016 ni banyak benda yang berlaku…yang positif pun ada yang negatif pun ada…lantakla janji bahagia kankan….

ashanasq HAI

 

15May

Salam semua….

nampaknyer dah setengah tahun baru nak update…

kesian kat blog saya nih…huhu…

rindu uolls semua..

saya masih lagi cam dulu anak tetap 2 nak 3 bila tah hehe

sekarang bz kisahnyer…

tahun ni banyak yang baru….

permulaan untuk 2015..

saya dapat tukar ke perak….

Refresh minda uolllsss…

sebelum buat benda yang kita tahu…sekarang amik ko…

blur memanjang mak incik…hikhik

hehari mimikir bestnyer kalo duk umah…tapi bila duk umah boring lakkan…

biarkanla masa berlalu…nenanti pasti ok…*pujukdirisendiri11081255 10206405771608421 6634609863958971875 n 2015

babai tatatititutu nanti kita update lagi

pixel 2015