You are currently browsing the Haslizalizz.com blog archives for March, 2012.

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Archive for March, 2012

 

Hehe..tersnyum sendiri bila mummy tgk video2 ni..yer la kekadang salah faham memang terjadi..tetapi macam tak percaya yang sebenarnya semuanya salah faham jer..tapi inilah realiti kehidupan…”dont judge a book by its cover”..apa yang kita lihat mungkin bukan apa sebenarnya yang terjadi..nampak macam benar2 terjadi..tapi perasaan kita yang cemburu mempengaruhi keputusan.hehe

mesti korang cakap ..apa yang mummy merepek nikan? hehe..Ni tak lain tak bukan berkenaan video Celcom X2 ni haa..kalau korang semua masih ingat,video Celcom dulu tu..ala..video yang perempuan nangis,baling gambar pakwe dia tu..Awek tu dia nangis pasal pakwe dia curang…haaa..ingat tak…??Ni mummy nak berdiskusi ngan korang ..hehe.Korang2 rasalah antara 3 video ni..yang mana satu yang korang agak2 punca awek ni nangis?aper sebabnya dia rasa pakwe dia curang?aper yang pakwe dia buat atau curang yang membuatkan hati kecil awek ni menangis…??

Kalau video yang pertama tu,dia ada nampak lipstick kat leher pakwe dia…saper tak marahkan…. kalaujadi mcm tu?Ish!!..kalau mummy pun memnag marah dan curigakan ler…takkan terjatuh or ada gadis terjatuh dan ada lipstick lekat kat leher pakwekan?hehe..melainkan memang pakwe kita curang betul la kan…keke..confiuss ni…

Video yang kedua ni pulak…awek ni nampak kecurangan pakwenya bagi hadiah barang kemas kat orang lain?haaa..ni memang mummy nak marah ni..mlampau ler..sampai bagi hadiah kat perempuan lainkan??aper specialnya perempuan tu sampai bagi hadiah?bukannya adik dia ker..kalau adik angkat pun tetap jealous kan??hehe…Hal ni pernah terjadi kat kawan mummy..masa kat Universiti dulu..kawan Mummy nampak pakwe dia bagi hadiah lukisan wajah dia kat awek lain…siap pakwe dia lukis dan bagi kat awek tu…mana tak marah kawan mummy ni…bergaduh besar jugak ler masa tu..hehe

Tapi bagi Mummy video yang ketiga ni…yang  menunjulkan lelaki ni melamar perempuan lain ni yang menjadi punca pergaduhan dan salah faham antara mereka ni..hehe?apa sebabnya??Mummy rasa macam…lelaki ni tengah practice nak melamar “si dia ” dengan seorang teman..tetapi secara tiba2..awek dia ternampak aksi tu..dan terus lari dan berlakulah salah faham antara mereka..sedangkan mummy rasa..akwe dia sebenarnya tengah practice dengan seorang kawan untuk melamar “si dia” …haaaa…pening jugak ler kalau jadi

klik link untuk selanjutnyer

http://xpax.com.my

24 hours Sponsored posts

bunga ros Mutiara kata Untuk WanitaSedarilah insan istimewa
Bahawa kelembutan bukan kelemahan
Bukan jua penghinaan dari tuhan
Bahkan sebagai hiasan kecantikan…..
”Dunia ini adalah perhiasan dan sebaik-baik
Perhiasan adalah wanita solehah”

Jom makan mengikut Piramid makanan MyPlate7022777153 42dd1ae631 wordless wednesday : Jom makan mengikut Piramid makanan MyPlate

Piramid makanan terkini  MyPLate

bagus gak Piramid makanan dalam bentuk info grafik cam ni kan senang paham sikitkan….

pixel wordless wednesday : Jom makan mengikut Piramid makanan MyPlate