You are currently browsing the Haslizalizz.com blog archives for October, 2012.

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Archive for October, 2012

ww ~ Doa Abang | Doa

status FB Daddy..

luahan hati ayah ww ~ Doa Abangabang uwais ni …pandai2 jer ubah doa yer…gerams lain yang diajar lain yang didoa…sib baik abang  kecik lagi(muka singa)…memang abang sangat fokus bermain memang no 1 bukan no 2 atau 3…

sahabat sejati | empat sekawangambar kanak kanak sahabat sejati | empat sekawan

1…2…3….

semua pakat tengok kelain…. kemain susah nak bergambar budak berempat ni….tambah2 uwais tu…ko pandang aper bang…

elok la tu dua pandang kamera yang 2 lagi mengala kemaner-maner tah…yang dua tu anak2 buah ai sebenarnyer…dedua nilah kawan baik uwais dan qaysara kadang jadik teman gaduh jugak…tapi yang pasti kalo berempat ni bergabung memang meletoooop…letoop…keempat ni kuat menjerit dalam keter…kalo naik keter skali pening tambah2 amanda tu memang tak tahan…tapikan keempat2 teman paling setia…dan paling kancing…

Coretan : Rindukan dierang ni huhu…mood berkursus…layan kursus sampai jumaat…makan pun banyak..adoi….penin..penin…tak sempat nak ziarah blog kengkawan 2,3 hari ni huhu..

gambar raya aidiladha 2012 | gambar hari raya aidiladha 2012

Di Pagi Raya aidiladha….

Uwais & Qaysara kemain Happy lagi…bangun terus mandi main air bagai…last-last ditinggal daddy pergi solat Hari raya…hehe

lepas mandi dierang dah bersiap pakai baju sendiri maknyer baru  paking barang2 nak pi Ipoh….semalam penat tak sempat nak berkemas hari ni baru terkocah-kacih lah ko…pakej tau siap ngemas rumah mop lantai bagai hari ahad ni balik boleh ilek2 tak yah nak kemas dahkan….

dierang dah bersiap sedia bagoih anak-anakku ini…tangkap gambar la sedas dua…

gambar hari raya Aidiladha gambar hari raya aidiladha 2012

Gambar adik dan abang penuh kasih sayang nampak tak ??…

Coretan : ni jer sempat upload…internet lembab…adoi…

pixel gambar hari raya aidiladha 2012