You are currently browsing the Haslizalizz.com blog archives for December, 2013.

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Archive for December, 2013

Ucapan Selamat  tahun baru 2014 |  Selamat  tahun baru 201411662769283 ca0c594374 o Selamat  tahun baru 2014

 

Sekejap jer masa berlalu diam tak diam dah nak masuk tahun baru 2014 uollsss…

Hari khamis dah start sekolah abang dan adik…

tahun depan adik dah nak masuk 5 tahun abang pulak dah nak masuk 8 tahun…

tahun depan darjah 2 dah beso dah anak-anak mami nih…

Banyak kenangan ader pahit ader manis tahun 2013 akan kita tinggalkan tak lama lagik…hehe

Apa azam uolls untuk tahun depan yek…

azam tahun ni banyak jugakla yang tercapai Cuma kalo dapat tuko tempat kerja sangat la bagus dah tak larat ulang alik,,,huhu.

tapi ader juga azam 2013 akan dibawak ketahun 2014 haha…

Tahun 2014 ni kalo boleh memacam nak buat untuk anak-anak kesayangan ni…

nak masukkan dierang ni kekelas tusyen abang terutama sekali mami dedi tak berapa menyempat nak menelaah pelajaran ngan dia… kesian dia…

adik nak masukkkan kekelas ngaji yang lain dia ok rajin anak pompuan mami sorang ni…

tambah kalo mengaler…memang kesukaan dia Cuma mami n dedi kena teman dia buat kerja sampai lebam…haha

Lagi satu tahun ni nak menambah lagi sorang  insyaallah uolls doa-doakanlah yer.. tu jek azamnyer

Selamat tahun Baru 2014 semua…

Selamat Bercuti esok …

Sebut jek coooti sekolah memang banyak ler jemputan yang dapat…

I loike….kenduri kendara ni tau…

saya  kebanyakannyer dapat kad majlis nun jauh di KL Tak pun belah2 pahang nun

 pergi maner yang sempat la yek…hehe

Kenduri kali di KL..

kenduri kahwin kawan seopis dedi dulu…

wajipla pegikan…mau kalo tak gi…

Kenduri kali ni unik sikit sebab majlis kahwin serentak 3 beradik  sekali  uolllsss

Meriah gitu…

11652008114 7e4c3e2128 o majlis kahwin serentak 3 beradik

Ni lah pengantin yang dirai

cecantik semuanyer…

kawan dedi  pakai persalinan putih tu…

kemain qobal control macho gituh…11651644195 a9dd140936 o majlis kahwin serentak 3 beradik

ni konsep dekonyer biru kuning putih…cute sangat..

11651897283 73564df9fa o majlis kahwin serentak 3 beradik

tempat dessert n cekelat2 ..

dihias ngan jambangan bunga…

ohhh kenapa la sweet sangat kaler nyer nih…

tetibe cam suka gak tema kaler nih..

dah makan kenyang2 lupa lak nak amik gambo makanan

semuanyer sedap2 uolllsss…tu yang lupa nak snap gambo makanan hehe

11652404006 2713633124 o majlis kahwin serentak 3 beradik

muka kenyang anak beranak…hehe

Abang jek rugi tak ikut

duk syok bergame ngan Al-aisy n jauzee kat umah ayah long…

11652404716 6104734fd3 o majlis kahwin serentak 3 beradik

dah nak balik…

kita Snap gambor pengantin yang segak &  jelita ni yek…

* Selamat Pegantin Baru Iqbal & sofia moga bahagia hingga ke syurga….

 

Hi uollsss…assalamualaikum……moga-moga semua sihat hendaknyer….

hamboi ayat…biasala bila dah dekat seminggu tak ngapdet mulalala nak start rasa cam kekok jer…haha

Dah2 hari ni meh kiter citer pasai projek mendonut kiter..

Donut kegemaran si anak teruna…Abang Uwais lakan…adik? semua makanan aderla kegemaran dia hehe…

Kali ni kita buat Donut labu…

Sajer nak try…

Cara nak buat donut labu senang jek saya guna resepi saya kat Sini

cuma ditambah labu yang dah dilenyek dalam secawan gitu lepastu kalo agak2 lembik tambah tepung…

 

11636825044 96273e3d34 o donut labu sedap untuk adik dan abang

Ni la rupa  donut labu yang telah dibentuk warnanyer kuning keemasan…

senget benget uolllssss…

tak perla..

janji sodap untuk anak2 makan…

11636688723 3ace482822 o donut labu sedap untuk adik dan abang

Dah siap digoreng….adik abang yang salutkan gula…

kemain banyak dia letak…sabo jerla…

dah siap untuk dingap..

11636690103 25404fd358 o donut labu sedap untuk adik dan abang

Muka heppi memasing dapat makan donut labu..

adik tu kemain tamak siap berketul2 dia amik…

11636690143 42f561d38b o donut labu sedap untuk adik dan abang

abang donut memang fav dia…sekejap jer 4…5 ketul dia makan…

sedap donut labu ni uolllsss…

boleh la try untuk anak2 n mak paknyer sekali hehe

pixel donut labu sedap untuk adik dan abang