You are currently browsing the Haslizalizz.com blog archives for January, 2014.

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

Archive for January, 2014

Hamboi…kemain kelaut kitew minggu ni…

Bukan ke laut yek uolllss…

Kita ke pahang yek

tu yang blog mak hencik  ke laut …

hujung minggu hari  tu famili saya ader kenduri…

kenduri anak buah sulung kesayangan kahwin..

makcik2  yang eksited lebih…

kenduri nyambut menantu katernyer..

2 hari sebelum kenduri..

saya terpikir nak buat Photoboooth segala…

mencecet saya mendesign segala menda..

saja jek nak buat photobooth nih..

meriah sikit anak beranak yang lebih memosing kan…

nanti kitew up entry nyer yek…

* eh banyak noooo entry yang terbengkalai ni acaner la gamaknyer…

gambo kemain melambak…hehari belek…nak dientry kan tah biler…

 

Psstttt: 2 hari EL keter tetibe buat hal…maka bulan ni jek dah 4 hari coootiiii……

ok babai…nanti kita sambung lagi yek…

 

tumblr mtr2cwIZ2b1r4fyzho1 250 Cara menggoreng French Fries....muahaha....Hamik ko…

kelam kabut sungguh awok ni yek..

siap habis barang2 dalam peti ais berterabur…

sabo jerla…

agak2 la macamana ler dia nak angkat fries dia tu…mau hangit tu…

 

Meh nengok gambo dak abang nih…

time ni dia baru masuk 5 tahun..

sekejap jek masa berlalu skang abang dah 8 tahun…

anak teruna saya sorang nih ngan BFF dia nih…

merangkap cousin kesayangan Rayyan…..
12088212335 11c14d4657 o Gelagat Abang Uwais & Arrayan

Hamboi duduk tak duk diam sekali nih…

dulu…

time di KL selalu la kluo ngan rayyan ni…

skang tunggu cuti balik KL baru boleh jumpa…dan berjimba-jimba berdua

dalam keter pun boleh main perang-perang budak dua ni..

tak da hal punyer…hehe

pixel Gelagat Abang Uwais & Arrayan