wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

25 Oct

3 tabiat buruk yang perlu saya hindarkan dari sekarang.

Author:lizz
  • Tidur lebih awal yer…selalu berjaga sampai pagi nanti MR Daddy  membebel kalau tidak ok jer berjaga dah biasakan..
  •  Tidak menyantap waktu malam jangan cuba2 makan nasi…kerepek ker, biskut, cekodok jagaannnnn…….. dah la siang hari melantak jer kerjenyer biarla malam hari perutku berehet heheheheheh..tapi kalo menyuap  anak2 makan mak nyer…. pun makan samer banyak ngan anak…huhu
  • Jangan cuba beli barang-barang merapu, klip ker.. buku2 cantik.. reben2 yang tak tau biler  nak buat last-last simpan dalam laci  buat muzium…

Apapun tahniah untuk diri sendiri jika berjaya menghindarkan diri dari tabiat ini yer…walaupun masih belum capai lagik….tahniah tu penting yek…

Ssssst Walaupun tak beraper buruk tapi tak elokkan…betul tak En Daddy

pixel 3 tabiat buruk yang perlu saya hindarkan dari sekarang.

12 Responses to “3 tabiat buruk yang perlu saya hindarkan dari sekarang.”

  1. Ila @Mama Faiz says:

    dah namanya tabiat kan,susah gak nak hindarkan

  2. daddy says:

    daddy terima jer..hehe

  3. puanbee says:

    kalau dah ade kesedaran tu kira ok lah kan ..

  4. sitiezahim says:

    salam kenal..saya hajar..cantik blog berseri aje saya tengok..hehe

  5. umi says:

    salam kenal lizz. meriah kat sini, macam2 topik ada..!

  6. BSB says:

    BSB tidur lambat layan hbo & citer korea..


Leave a Reply

Current day month ye@r *