wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

21 May

abang dan sirap

Author:lizz

8746693358 0067bf759d o abang dan sirap

ini budak suka beno minum sirap…

kalau gi kenduri memang kerjanyer minum air sejuk tambah-tanbah kalau ader air sirap…

nasi memang sikitla dia makan…uwais ni lain dari adik sara yang suka makan tu…dia pulak suka minum air…

tu yang badan bergitar..orang makan nasik dia minum air…

kenyang air namanyer ni…mak dia jugak yang suka makan nasi hehe…

macamana ek nak elak budak-budak ni dari minum ais ni kan….susah rasenyer

 

pixel abang dan sirap

14 Responses to “abang dan sirap”

  1. ctrahani says:

    dulu2 anak sy yg sulong tuh pun susah nk makan.. tu yg badan sekeping.. memang riso tp Alhamdulillah bila semakin besar suka makan pulak.. agak2 uwais pun camtu jugak.. air sirap tuh pun feveret anak2 sy.. buat banyak2 simpan kat dalam peti ais.. hehe..

  2. lieyalatif says:

    fuh..telan ailiyo acik lieya tgk ko minum sirap uwais oiii hahhaah..dugaan buat acik yg pose ni hehehehe…

    tapi kan lizz, air sirap kenduri kawin mmg sedap tau heheheheeh…bile pi kenduri kawin ade air sirap mulee laa hepi heheheeheh…

    mmg payah lizz..budak2 kan, kalo dah suke mmg nak ajek…halang camne pun tetap nak…kite la kene kawal kot intake ais nieh…takut budak2 batuk n selsema jek…

  3. Air Sirap memang sedap tu yg abag Uwais suka tu kan ..:)

  4. dana says:

    dulu masa acik peknen pun suke air sirap… panas2 gini nikmat lah minum sirap sejuk kan…

  5. daddyziyyad says:

    Pendapat saya, takde masalah pun kanak kanak minum ais. Tak datangkan apa apa masalah kesihatan. Better minum dari susah minum…budak2 prone to dehydration

  6. Kakzakie Purvit says:

    Air sirap kalau ada biji selasih laaagi sedap tau Lizz. kakak pun suka.

  7. Nora says:

    anak saya pula yang perempuan tu susah no nak suh makan… tapi kalau minum susu mmg banyak… badan pun bergitar jugak.. hehe

  8. ayung says:

    sirap xpa lagi…
    senang carik…hehe=)

  9. masya says:

    samalah dgn anak sy pun.. bkn kenduri jer.. kat rumah pun asyik nak air sirap..

  10. Qhaifa Nur says:

    dapat minum air sirap kat rumah kenduri..terasa sejuk tekak…
    dulu anak2 saya bekalkan buat air sirap ke sekolah sekarang bawa air masak saja…

  11. Nafira says:

    anak2 nih ikut mood dia kan~
    kalo mood nak makan dia makan~
    kalo mood x nak makan.. x yah lak paksa~
    kita plak yang hangin nanti.. hehhehe

  12. Rinna says:

    Budak2 mmg suka minum air sirap..kdg2 org dewasa pun suka jugak.. :)

  13. My Notes says:

    assalamualaikum … anak buah saya lagi la masalah . bangun tidur jer trus ambil ais dan kunyah . buka peti sejuk jer , ambil ais dan kunyah . umur baru 6 thn . mamanya pun x tau nak wat camna …

  14. izan ishak says:

    izan pun suka sangat air sirap. bila minum tu rasa nyaman betul tekak ni. anak2 izan pun sama… kadang2 kalau makan tu bertambah2… kadang pulak takmo makan langsung.


Leave a Reply

Current day month ye@r *