wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

27 Jul

abang dihari sabtu…

Author:lizz

Budak sorang ni..

pepagi mandi terus nak ngadap tv…

senyap-senyap jer diia bangun mandi…

tapi biasala sebelum tengok tv suruh abang buat kerja dulu kalo tak kang memang memanjang depan tv..

takder masa nak ngadap buku…

9373431115 27fe677319 abang dihari sabtu...

dedi dah buat perjanjian ngan dia hari sabtu kalo sejam tengok kartun atau main game n you tube satu jam jugak kena belajar…

kalo dia liat memang tak merasa nak nengok semua tu…

dedi tegas sikit…kalo ngan mami kejap jer dia ikut lepas tu..

mulalakan..

 

Pssst…Jap lagi nak pi Ipoh jalan-jalan cuci mata maner tau ader baju raya berkenan dihatikan…

 

pixel abang dihari sabtu...

5 Responses to “abang dihari sabtu…”

  1. puan kutu says:

    bagus abang.rajin n ikut ckp dedi..yg paling penting tak abaikan pelajaran

  2. Zawiah says:

    anak selalunya gerun sikit dgn ayahnya …

  3. mamyharraz says:

    bagus abg ikut ckp dedi.
    ni abg harraz liat kemain bila buat hafalan
    fuhh mendatangkan amarah mak dia huhuu

  4. SHiemaCma says:

    salam k.lizz..

    ihih..alhamdulillah…rajin jgk abg ni buat homework sblm teruskan aktiviti lain dia :)

  5. lyafrina says:

    ok la tu..rajin gak hadap..asya ni hari2 duk layan bananananaaaa dia.. kna pksa nk blajar


Leave a Reply

Current day month ye@r *