wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

5 Mar

Abang si Pengembala kuda

Author:lizz

WW : Abang si Pengembala kuda12931774975 2f5a62a0bc o Abang si Pengembala kuda

tengok mata kuda kemain jeling..

tuan kuda pulak muka takut2…kihkih

Ada bakat ker idok nih nak jadi penegembala kuda…..

pixel Abang si Pengembala kuda

6 Responses to “Abang si Pengembala kuda”

  1. Mila@Rimbun says:

    bestnya.. aktiviti sunnah rasulullah tuh..

  2. Zaza says:

    hahaha ushar lebih plak si kuda tu.. mcm tak puas hati je ;P

  3. mummydearie says:

    Hahaha… ada ke budak zaman gadget ni yang nak jadi pengembala kuda, Lizz? Saya rasa kuda tu pun tau Abang cuak gila dok kat atas badan dier…. Tak pun kuda ni betina kot…dia excited tengok jejaka macho dok kat atas badan dier. Tu yang jeling semacam aje tu…. hehehe….

  4. okje says:

    betul betul kuda ke kuda batu tu Lizz…. bukan main lagi dia menjeling mak hencik ni seram tau

  5. puan kutu says:

    jelingan kuda tu bila direnung2 mmg lawak..muka abag nmpk cuak..tp tetap ensem..:)

  6. Mizz Aiza says:

    amboi.. segak duduk atas belakang kuda tu.. hehe.. :D


Leave a Reply

Current day month ye@r *