wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

22 May

abang uwais merajuk

Author:lizz

WW ~ abang uwais merajuk

8777930108 8735afcffd o abang uwais merajuk

Tengok muka saya biler merajuk *tangan kebelakang gemgam kuat-kuat….air mata berjujuran…sadis tau…

merajuk…Dedi tak belikan ” belt kamen rider”  yang boleh bertukar-tukar power ..

kesian…kak sini maner ader nak oi…

kita pi KL…. kiter carik K…

pixel abang uwais merajuk

18 Responses to “abang uwais merajuk”

  1. lieyalatif says:

    hihihihi…muncung cebek tu boleh tahan jugak yeak lizz…tangan siap genggam belakang tu lawak tu….peel budak2 ni mcm2…tegelak kite nengoknyer…

  2. dana says:

    alololo… tak sangka abg uwais nih lembut ati gk… cpt majuk ek… apa lah adik sara, sile pujuk

  3. ala comel jer abg uwais ni merajuk…ala kejap jer tu kan abg uwais..

  4. nieyl says:

    Ololo….cian nyer die….

  5. anne says:

    lahai kesiannya die…budak2 kalau tak dpt merajuk jekla…teringat ms kecik2 dulu selalu juga merajuk..hihi

  6. Kakzakie Purvit says:

    Sedih benarlah tu Lizz. Kesian pulak . Bila-bila jumpa belikanlah…

  7. rasp says:

    alolololo …
    hajat tak kesampaian ek….ciannn dia…

  8. masya says:

    sampai mcm tu sekali dia merajuk, mcm menahan nak mengais pun iya jugak..

  9. daddyziyyad says:

    wehhhhh..Lifeguard on duty mana boleh merajuk menangis….hahaha

  10. My Notes says:

    air mata gak yg cairkan hati mama yer . klu dah lagu nih , mama mmg dah x sapai hati la kan …

  11. ct cheery says:

    ayoo..abg uwais majuk lagi yeh..?hehe

  12. Myra jay says:

    Muka merajuk tapi comel.. ;)

  13. Nafira says:

    hehehe.. kesian~
    mana lah mami dia nak carik tuh~

  14. dieyana says:

    ha agaknya dia geram sesangat, itu yang digenggam kuat2 tu…itulah anak-anak kan…. (ensemnya Uwais ni!)

  15. deno says:

    olo ngajuk…. sian dia…

  16. kak ieda says:

    alamakkkk styloo lahhh abang nagis nieee ..
    aduhh mama kena pi cari lah nie yee ;)

  17. nad says:

    Nnt dtg kl abg uwais claim kt papa tau! =)

  18. suriaamanda says:

    dah kenapa ni abang..hilang ensem merajuk mcm tu la…


Leave a Reply

Current day month ye@r *