wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

13 Feb

Adakah anak-anak seronok kesekolah

Author:lizz

abang kesekolah Adakah anak anak seronok kesekolah

Kadang-kadang buat kerja kat ofis teringat Abang Uwais kat sekolah aper la dier buat…aper yang dier blajar, kena buli ke dier kat skolah kadang tah kemana fikir yerla kita tak tahu apa anak2 buat kat skolah adakah abang happy kat skolah tapi bila fikir balik sejak2 skolah ni dia suka menulis, ABC kadang2 b dan d terbalik m& w dah gaya macam pagar rumah tapi dier tetap rajin menulis kadang2 balik belum masuk pintu dah bising menyanyi pastu duk umah sibuk mengajar adiknyer memang klakar sampai adiknya pandai la nyanyi lagu cina dan melompat ala kanggaroo pun ader hehe inilah gelagat abang tapi yang pasti abang Uwais seronok kesekolah mummy pun turut happy….lalala

pixel Adakah anak anak seronok kesekolah

3 Responses to “Adakah anak-anak seronok kesekolah”

  1. mamanoein says:

    betul sekail..seorang ibu akan berfikir…seronok ker anak2 kat sekolah..dah makan or minum ker….

  2. khalis says:

    saya sebagai bakal ayah terasa bimbang jugak,,camne la budak2 zaman skrang blja.. tapi sata rasa kene percaya, perhati, pantau bagaimana orang tua kita menjaga kita.. dah besar dah pun..hehhe

  3. BSB says:

    A’mualaikum, Anak BSB yg no. 2 seminggu menangis x nak sekolah…skg hari2 nak g sekolah sampai cuti pun nak g sekolah.


Leave a Reply

Current day month ye@r *