wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

6 Apr

Adakah tempat kerja membuatkan anda berisiko untuk gemuk? | risiko gemuk

Author:lizz

Adakah tempat kerja anda membuatkan anda berisiko untuk gemuk?

Soalan memerangkap namanya ni huhu..yer  memang sudah tentu sambil geleng kepala tanda insaf….yerla sampai ofis terus sarapan dan terus duduk & duduk depan komputer ha tetiba sorang kawan bawak kerepek…makan lagi selagi tak habis satu balang gatal jer tangan nak menggagau  nak menyuap walaupun perut dah kenyang ha pastu ader yang wat kopi tak kurang beli jajan kat koop makan katanyer hilang ngantuk…betulker? sambung wat kerja…pastu gi meeting ha ader pulak makanan kalau tak makan tak sah mesti nak gak pulaktu makan mesti kena habis sayang tu rezeki betultak…


tengahari lain pulak agenda dalam kepala duk ingat nasi ayamla, mcd, kfc, nandos, pizza. SR…rojak terbalik la semuanyer dekat jalan sikit jer dah sampai dan boleh makan…macam2 tau…tapi itula yang membuatkan kita membesar bagai johan…hehe..tapi mummy bersyukur dapat kawan2 yang menjaga kesihatan yang jaga makan minum betulkan… Ain, Lela, Roha Kak Liza & kak mira…kiteorang jarang makan tengahari hanya makan pagi…tapi makan pagi tu kaw2 la makan mee goreng, nasi goreng mak cik kantin ..hehe kalau tengahari pun hanya soru buah2 jer kekadang makan SUBWAY …tapi ader gakla makan berat tengahari kalo lapar hehe…sib baik ader kawan-kawan yang prihatin…tq…yer kamu semua kawan yang hebat….

PSSSttt…kaum lelaki jiran depan n tepi pun jarang makan tengahari… hari2  main pimpong bagus….hehe betulkan En jiran….

kawan2 Adakah tempat kerja membuatkan anda berisiko untuk gemuk? | risiko gemuk

Gambar berangan
pixel Adakah tempat kerja membuatkan anda berisiko untuk gemuk? | risiko gemuk

6 Responses to “Adakah tempat kerja membuatkan anda berisiko untuk gemuk? | risiko gemuk”

  1. ummu auni says:

    hehe…ummi pun dulu duk opis asyik nak mengunyah makanan. sikit2 coklat, biskut, roti, kek….mujur opis jauh dari restoran atau kedai2 makan hehe.

    tapi skrg ni mmg ummi kawal makan…tgh diet hihi. alhamdulillah, berat turun 4kg dlm masa sebulan…

  2. transformed housewife says:

    sy tak de simpan mknan sgt kat ofis. Yg ada pun MIlo 3 in 1 dan biskut Oatmeal je. Tu pun mkn sblm masuk kelas.

    • mummycute says:

      transformed housewife : wah…bagus2…saya jarang gak simpan makanan kat ofis tapi kadang2 member bawak…tapi sekali sekali makan ok la…

  3. jiran says:

    main pingpong lupa mkn..tp kdg2 curi keluar gak lepas rehat..lapar x leh tahan..hehehee


Leave a Reply

Current day month ye@r *