wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

31 Jan

Adik Batuk

Author:lizz

Adoi malas sudah menyerang….virus ke haper ni heheh

eh saya kan memang cuti panjang sepanjang yang ado sampai rabu ko…cuti sampai senin jer tapi 2 hari tu el boleh? bulan ni sajer cuti dah tujuh hari….bulan depan kena tekad hari2 kena pi kerja jangan skip2 lagik tapi biler anak sakit terpaksa la yer….

saya el tukan sebabnyer adik anjer selsema batuk teruk sangat sampai takleh tidur..kesian betul…siap macam lelah2 gitu time tu tengah seronok kat kampung sib baik bawak bekal ubat siap-siap…

biasa la kalo cuti lelame gini dierang ni makan memacam dengan main panas sekali ikut paklong ke ladang pi kenduri minum siraplah oren la lepas tu haccceeeemmm…hingus meleleh pakej ngan batuk sekali

8429441919 60251091f2 z Adik Batuk

Muka moyok tapi tetap comel dimata mummy…rambut kembang setaman…dik sama macam mummy kalo marah mater tu yang tak tahan…

Adik kalo dia batuk memang teruk sikit…..abang ok lagi walaupun liat makan ubat bajet kamen rider kekadang popeye…kalo batuk nyorokkan tahan… lepas tu minum air banyak… mintak makan buah ngan sayur ha tu tahu la tu taktik taknak makan ubat..tapikan abang nikan memang magik memang x makan ubat dier boleh sembuh…

Adik suka makan ubat telan ubat rilek jer sebotol pun die boleh abiskan…vitamin usah dicerita sikit nak vitamin sampai kena sorokkan …

8430561572 03ebca7102 z Adik Batuk

muka budak suka makan ubat mintak nak kiss pipi mummynyer…

8429502505 f2d8b5e3f1 z Adik Batuk

Muka ngantuk nak manjer2 mintak peluk sebelum tdur bukan aper nak pegang hidung tak pun hujung siku suka sangat dier lepas tu tak lama tdo…

Skang dah ok sikit selepas makan ubat ikut time…. Dr Bagi ubat batuk memula yang warna hijo tu…lepastu ubat kahak…selsema & imune sekali…lepas makan lalok kesian…kalo tak sihat adik memang merengek jer..

korang kalo anak batuk ader x guna petua lama nak hilangkan batuk atau makan ubat Dr jer…

 

pixel Adik Batuk

4 Responses to “Adik Batuk”

  1. Kakzakie Purvit says:

    Budak-budak kalau kena batuk/selsema biasa memang lamalah Lizz nak sembuh. Ambik masa sikit. Yg penting jgn sampai demam sebab kalau demam lagilah dia tak mahu makan.

    Cepat sembuh ye dik.

  2. ajumohit says:

    semoga adik segera sihat, kalau batuk lama sangat pun bahaya pada paru2 kan, petua aju bagi madu dan sedikit perahan limau, inshaa allah

  3. nens says:

    alahaii..tangkap lentok kt mummy die ye..mest nk buat gosok2 kasi layan b4 tdo..hehe..mcm anak saudara sy pon camtu..kene elok lutut pon die main..haha.

    adik rajin makan ubat,konfom cepat baik nnt..rehat cukup2 ye..kalo nk ngidam makan pape ckp je kt mummy..konfom mummy tunaikan..hehehe

    take care always..;)

  4. IntaNBerliaN says:

    eh, dalam gambar ni… bari perasan muka adik cam muka lizz.. cmel :-)

    samalah, si alisha tu pun suka mkn ubat.. kalau yg vit c tu, dia mkn dah gaya cam mkn coklat.. kalau ubat air tu pulak, dia suka buat mcm mkn lollipop.. hahah


Leave a Reply

Current day month ye@r *