wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

8 Sep

adik dan abang bila bergambar

Author:lizz

♥¸¸:•*´¯*✿adik dan abang bila bergambar✿*´¯`*:¸¸♥ 

hujung minggu yeah…

hari rehat tapi minggu ni iollss jalan kay el…

jalan-jalan makan-makan bergumbira bersama keluarga gitu konsepnyer…

dah duk  jauh ni sekali sakala mai kay el ..

nikmat…sekali sekala menempah jamm kan..hehe

ok la..

kita layan gambar adik dan abang ek…

9666122432 918e5666bd adik dan abang bila bergambar

peace yo…

abang sekarang ni mood malas nak bergambo..

muka paksa kena senyum…

9662890881 7e1fa9600c adik dan abang bila bergambar

adik pantang bila bergambar ..

kemain lagi diakan…

9662891157 9bce1c7c13 adik dan abang bila bergambar

abang tu nengok la…

hehe..

adik jugak maintain..

9666121718 39076f80e4 adik dan abang bila bergambar

holoh-holoh anjer-anjer la dier..

suka mami tengok..

esokesok biler dah beso nengok gambar ni balik..

mesti anak-anak mami tersenyum simpul….

*sayang kamu anak-anak…

pixel adik dan abang bila bergambar

8 Responses to “adik dan abang bila bergambar”

  1. puan kutu says:

    suka pic last tu..nmk macam sweet couple..rambut adik sgt lawa..sy suka sgt girl rambut cmtu..:)

  2. Jalan-jalan ke mana ni kak? Hujung minggu kl memang sesak orang berjalan. Hehe

  3. ajumohit says:

    pandai adik berposing tu lizz, aah betul tu nnti dah besar diorg boleh tgk semula gmbr2 ni, kenangan terindah ;)

  4. cho zila says:

    ambik gambarni kat mana yerk?? biasalah dah jauh ngan KL seronok nak jalankan.. kalau dah duk sini malas nak keluarkan…

  5. lieyalatif says:

    nak2 lizz pandai posing…lagi2 si adik tu hah….dgn rambut curly2 die tuuu mmg cute laaaa heheeehehehe…..

    cantik pelamin tu lizz….

  6. okje says:

    Come memasing…kat ne ni lizz

  7. amirah says:

    pandaiiii adik berposing. comel sesangat. geram nengoknya. besor esok sure dh malu2 punya

  8. IntaNBerliaN says:

    takleh tgk lama2 anak2 lizz ni.. rasa geram.. 2 2 comel.. nanti dah besar mesti ramai yg ngorat.. hihii


Leave a Reply

Current day month ye@r *