wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

23 Jul

Adik dan Abang

Author:lizz

Gambar tahun lepas…

time ni budak dua orang ni cam kecik-kecik lagi..

tengokla tu..

tengah makan pun boleh buat muka gitu…

9158010108 cea101377c Adik dan Abang

geram…

time ni abang suka sangat pakai jaket hitam tu…

kalo nak jalan mesti dia sarung jaket hitam dier tu…sama cam perangai adik sekarang…

rambut abang yang tak tahan tu…hehe…

pixel Adik dan Abang

13 Responses to “Adik dan Abang”

  1. suriaamanda says:

    anak2 mmg banyak ragam yang sgt2 comel kan?

  2. lieyalatif says:

    lieya pun mcm lizz…suke belek2 pic lame budak2 nie…geram je tgk time dieorg chubby ni kan….uwais ni dari kecik dah pandai stylo rupenye…lieya suke tgk budak pakai jaket gitu..smart je tgk heeheheheh

  3. rasp says:

    oooo adik dah folo pe’el abg ek sis…
    suka pakai jaket….

    suka tengok pe’el dua beradik nie…
    happy sokmo :D

  4. IntaNBerliaN says:

    alahaiii comelnya buat muka camtu… :)

  5. jijah says:

    jijah suka tengok gambar adik.. comel.. rambut dia tu buat jijah terpegun! heee

  6. comey budak2 ni hehehe

  7. anies says:

    comel nyerrrr siap berjaket tu ;-)

    p/s nak jemput tuan blog join GA anjuran sy… ;-)

  8. Rinna says:

    Abg dah besar dah pandai nak bergaya laa.. :)

  9. dana says:

    nampak cam kecik sgt si sara tuh, skrg dh nampak besar mcm princess… lawo lah rambut abg tu… gaya kpop

  10. ummiarissa says:

    budak2 buat muka apa-apa pun comel,orang tua je jangan hehehe

  11. Nafira says:

    adik ngan abg suka wat muka kan~ comel jer.. geram nak gomoi2 pipi..:)

  12. nza says:

    comel je kanak2 rebina brdua tu…..

  13. okje says:

    Sorang rambut ketengah sorang rambut lurus… Dua dua come!


Leave a Reply

Current day month ye@r *