instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

27 Oct

Adik dan gegula botak

Author:lizz

Adik…adik…

kemain eksited ngan gegula botak yang comey ni…

siap  nak makan dua lagi…

 

 

10404329305 0c18a5426f o Adik dan gegula botak

lepas mandi rambut basah lagik dah tak menyabo..

sekali makan sikit dah tak nak…

last2 dedua dia buang..

katanyer rasenyer masin…

tetibe..

ader ke gegula rasa masin dik yang ucuk oi…muahaha..

 

Selamat berhujung minggu uollssss….

 

 

 

pixel Adik dan gegula botak

7 Responses to “Adik dan gegula botak”

  1. nza says:

    Comelnya gula2 tu. Syg nk mkn.

  2. daddyziyyad says:

    Mmg comel la gula gula tu..hahaha
    Seingat saya, guna Nano Nano tu ada rasa manis, masam, masin sikit..:)

  3. dana says:

    apa nama gula2 tuh lizz? comei lak tu gegula nyer… tak penah nampak lolipop gaya gitu

  4. okje says:

    gula gula botak? buat sendiri ke Lizz? Macam tak pernah tengok je…

  5. izan ishak says:

    tak pernah lagi jumpa gegula botak camni. biasa beli chupa cup tu aje. yg tu mak budak pun suka!

  6. mummydearie says:

    Eh, tak pernah nampak pulak gula-gula comel macam ni dah masin :D

  7. puan kutu says:

    comel je gegula ni.aman tgok ni kompem suka..dia klu jajan layan gegula je..nasib gigi tak rongak.hehe


Leave a Reply

Current day month ye@r *