wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

2 Nov

adik & Farafisha kat kampung

Author:lizz

adikfarafisha adik & Farafisha kat kampung
kemain seronok lagi depa berdua ni kalo berjumpa tau…..tiap kali balik kampung sara memang happy yerla dapat jumpa ngan fisha boleh main kejo ayam..main ngan kucing….tapi sara ni penakut….klakar main dari jauh jerla….yang paling best sara boleh main kat luar rumah suke hati habis bunga nenek dikerjakan sara siap hentam pakai seliper ai tau…kemain ko dik terpleot baru tau…dier boleh pakai seliper saya tu siap berlari lagi  makcik2 gelak lagi yang peliknyer tak nak pakai seliper sendiri katanya nak Jadi cam mummy…konon la kan….

 

pixel adik & Farafisha kat kampung

6 Responses to “adik & Farafisha kat kampung”

  1. mamyharraz says:

    mesti adik angan2 jd dewasa mcm mummy sbb tu nak pakai selipar mummy..hehe kiut.

  2. ajumohit says:

    kasut mummy cantik lah tu hehehe, kemain berhaya ye adik ni ;)

  3. tihara says:

    as salam

    cute je, dua2 rambut sepesen :)

  4. LYAFRINA says:

    seronokla adik balik kampung…
    main dgn kawan2….
    2-2 comel je..rambut sepesen

  5. Nora says:

    jumpa geng mmg seronok la… hihih

  6. IntaNBerliaN says:

    hihii ank mummy, mestilah nak jd cantik cam mummy jugak :-)


Leave a Reply

Current day month ye@r *