instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

15 Jan

adik makan manggis

Author:lizz

Adik kalo pi pasar malam..

kalo nampak buah manggis..

dandan tarik tangan dedi…

“dedi nak manggis”

adik suka sangat…

11956243864 581afee058 o adik makan manggis

kalo takat 5 ..6 biji dia makan sorang jek..

11955819375 3172c1f799 o adik makan manggis

suka sangat dapat makan manggis yer dik..

dia kalo makan manggis isi kecik2 dia makan..

isi yang beso2 tu dia suapkan kat mami ngan dedi…

 

pixel adik makan manggis

17 Responses to “adik makan manggis”

  1. Zaza says:

    hehe so sweettttt main suap2 manggis ngn mami&dedi :)

  2. Kakzakie Purvit says:

    Kalau Lizz nak tahu kakak pun suka manggis. Kalau balik kg tu kakak sanggup jolok sendiri tak payah tunggu abang. Sekarang musim tapi kena kongsi dgn monyet – lebih banyak monyet makan dari kami ni..

  3. wah bagusnye adik suka makan buah…buah manggis memang sedap.. :)

    p/s : Thanx ya pilih qis utk GA tu..nanti lily email gambar qis..nak pilih dulu gambar dia..^^

  4. mummydearie says:

    Untunglah Mami cam tu. Adik ni boleh geng ngan aunty lah. Aunty pun suka bangat durian dan manggis :)

  5. Mizz Aiza says:

    hehe.. sama dengan aiza.. kalau makan manggis ambil yang kecil je.. yang besar tu ada biji tak makan.. pernah tergigit biji dia..

  6. Munna says:

    Sedapnya manggis….. Klu yg ulas2 kecik tu senang terus telan je…. Yg besar ada biji tu yg dia suap kat mami ngan dedi tu

  7. dana says:

    sedap kan dik… acik pun suke…

  8. Manggis memang sedap.. tambah2 isi dia yang kecik2 tue.. =D

  9. roha says:

    ermm auntie pon suka makan buah mangis tau !..buah ikut musim susah nak dapat kadang..biar pon hitam ..isi nya manis :)

  10. izan mama mia says:

    baguslah suka buah tempatan..ehe..cam mia jugalah ni suka buah manggis..

  11. nza says:

    manggis mmg sedap kan dik…nyom..nyom…nyom….

  12. tiha says:

    saya kalau makan manggis laju je, tau2 dah habis sekilo..hahak

  13. ct cheery says:

    adik suka manggis yeh..hehe comey cara adik mkn manggis.cheery biasa2x jer tapi leh jadi suka klu ada orang kupaskan..hahaha pemalas giler nak kupas sbb nanti tapak tangan jadi color purple..xsuka

  14. puan kutu says:

    pandai adik makan manggis..benda manis kan..yg beso2 tu bijik beso..tu yg bagi dedi mami.bijak adik.hehe

  15. ajumohit says:

    dengar tajuk je dah meleleh airliur, tgk adik
    makan lagi meleleh hehe

  16. nurbijen says:

    adik kecik, jadi makan yang isi kecik aje la adik yer?

  17. cik puan says:

    aihhh…ne fevret cik jugak ne.Tapi kalau kat pasar sini susah nak jumpe…ade pon mahal sangat harge nye..


Leave a Reply

Current day month ye@r *