wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

6 Sep

bila adik berselendang

Author:lizz

adik ni peel dier suka sangat ikut mami..

kalo boleh aper yang maminyer buat semua dia nak buat..

kalo saya tengah bersiap dia pun sibuk la kat sebelah duk perati maknyer..

Kadang kita nak pakai bedak ker.. blusher ke..r dia pun nak jugak..siap pakai sendiri…

kemain comot tapi tetap nak wat sendiri..

biler mekap ferasan kekonon dia dah nak jadi princess siap pusing2 tu yang tak menahan tu…

 

 

hari tu macam biasa..

saya kecoh nak try pakai selendang..

duk depan lappy duk menerai cara pakai selendang..

kemain kusyuk dier duk nengok maknyer… sampai tertido..

Lepas tu dia pun berangan cam maknyer depan cermin kemain dia pusing2 selendang yan saya pakai..

nak jugak tu macam mami..dalam duk pusing tu…klako lak nengok..dier…

 

Hari ahad lepas sekolah dier ader open House..

kemain beria dia nak pakai selendang..

siap suruh gosok awal-awal lagi.

biler tang nak pakai siap duk diam..

baik jer lama lak tu nak menyiapkan adik ikat pusing lilit..

 

nilah dia hasilnyer…

selendang terkini adik pakai…amboi

lawo ker Idok ni..

kemain senyum dier biler nengok cermin..

bangga la tu dapat pakai macam mami..hehe

9645257141 0b2fe35dfb b bila adik berselendang

kemain baik lemah lembut tu..

bagus sayang mami ni…

muka tak sabar nak jumpa kawan..pun ader dia ni

 

 

9645427463 18873bfcae bila adik berselendang

sampai terus pi salam cikgu n dan siap tanyer kenkawan dier cantik tak selendang dia pakai…kemainkan..

lepas tu siap cerita mami beli untuk dia

mami yang ikat cantik2 sebeb nanti dia akan jadi princess penuh semangat cerita yang tak tahan tu..

kawan dier siap ternganga mulut dengo dier cerita..

yang tak tahan tu dia siap cakap saya nak jadi princess macam mami…muahaha iyolah dik oi…

klako adik..ferasan maknyer anaknyer cakap dia princess…*senyummmm

Psssst: Bestnyer kalo ader selendang untuk budak-budak… kecik takder la besar sangat susah nak lilit..hehe

pixel bila adik berselendang

22 Responses to “bila adik berselendang”

  1. dana says:

    mmg comei…. nsb lah aiyan tu kecik lg kalu tak acik dh booking bt menantu tau…

  2. kak ieda says:

    alahhhhhh comelnyeee macam mama dia lahhh ! ;)

  3. nanakimie says:

    ololo…comelnya dia bershawl,mekap lagi tu,heee…

    abes la kalah mummy pasni^-^

  4. anne says:

    comelnye si adik…susah juga nk pakaikan shawl tu sbb besarkan. mmg kena cari shawl budak2.

  5. tihara says:

    comey la your doter ni lizz, macam mami nya jugak :)

  6. mummydearie says:

    Alahai, comelnya dia…! Rasa cam nak picit2 pipi tu. Acik pun tak pandai sgt lilit melilit ni yang ooi…

  7. Qhaifa Nur says:

    kalau aeish pula sibuk pakai lipstik…
    alahai comelnya anak dara ni…

  8. comel sgt.. samalah dgn sibongsu KA heboh nak berselendagh aje dier

  9. cho zila says:

    betoikan takder selendang utk anak2 panjang payah jadinyerkan…. mungkin kita beolh buat bisnesni..

  10. Kakzakie Purvit says:

    Ya Allah… comelnya adik ni Lizz.
    Boleh ambil satu masuk frame. Cantik sangat:)
    Selalu nampak rambut ala-ala mat salleh bila pakai macam ni aduhai terus auntie terpikatlah sayang…

  11. amirah says:

    comelnya adik pakai tudung…boleh beli kain wat sendiri je la kut. baru senang nak lilit2 kan

  12. puan kutu says:

    adik mmg sgt comel..pkai apa pun comel.lg2 berselendang macam ni kan..lgi lawa dr mama.haha

  13. Nafira says:

    comelnyeeeeeee!!
    gojes macam mami dia!!!
    lepas nih mintak mami belikan shawl untuk kanak2 yer.. hari2 lah pakai sebab kiut sangatttt~

  14. Myra Jay says:

    Alahai comelnyerrr… :)

    Geram tengok

  15. Rinna says:

    Cutenya adik berselendang.. bagus laa dari sekarang dia dah belajar untuk bertudung.. comel jer

  16. suriaamanda says:

    Haloh..haloh….comelnyaaaa…

  17. Comelnya dia kak bila berselendang tu.. Nanti dah besar dia mami dia la tu. Hehe

  18. nurbijen says:

    comel adik pakai selendang tu.. jadi model selendang mama yer :)

  19. zee says:

    comei la adki..bebudak kalo pakai tudung or selendang memang nampak cute..geram..

  20. qeelaaqeela says:

    cantik sangat sangat .tapi cara cara memakai tudung macam mane hihihihi

  21. ietams says:

    ala comelnyaa..
    untung ade ank pempuan


Leave a Reply

Current day month ye@r *