wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

2 Nov

Aiskrim sedap dan comel…

Author:lizz

Aiskrim sedap dan comel… 

aiskrim malaysia Aiskrim sedap dan comel...wah comel tak aiskrim kat atas tu? …..comelkan…dah lamer mencarik bekas aiskrim cam ni sangat comel…hari tu ader la beli kat sogo tapi saiznyer mak ai besar melampau…harini jumper plak bekas cenggini terus semangat berkobar2 nak buat ais krim sendiri untuk adik n abang pastinyer dedua tu suker…tak payah nak beli2  aiskrim kat kedai hehe…kalau buat sendiri boleh selitkan buah-buahan dlam aiskrim tu…bekas aiskrim ini boleh beli   online tau……tunggu yer adik n abang nanti mummy buatkan biler bekasnyer dah sampai….hehe

pixel Aiskrim sedap dan comel...

15 Responses to “Aiskrim sedap dan comel…”

  1. ila says:

    sweetnyer….

  2. mira says:

    cam sedap jer aiskrim ni…

  3. IntaNBerliaN says:

    comelnya… saya nak beli jugak la.. besti anak saya suka.. hihi

  4. Dik says:

    So sweet mould tu…mane beli?

  5. Keyla says:

    COMELLLL :D
    NAKKK !!!!

  6. BSB says:

    anak2 sy pun mesti suka punya…nak try juga lerr

  7. Lyafrina says:

    mmg cantik sgt.. x slap..brand tupperware ade jual kan

  8. rozuan says:

    jadi serba salah pulak nak makan.huhu

  9. ieyda says:

    kak lizz, beli kat website mana ye bekas aiskrim nie? cantiklah…dah lama berkenan nak beli, tp xtau nak beli katne?nak info please….hihiiii


Leave a Reply

Current day month ye@r *