wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

8 Nov

Aksi-aksi ganas Hero Malaya sebelum melakukan serangan….yihaaa..

Author:lizz

 Aksi-aksi ganas Hero Malaya sebelum melakukan serangan….yihaaa..

aksi serangan Aksi aksi ganas Hero Malaya sebelum melakukan serangan....yihaaa..

Ha…tu dia…Hero Malaya….berposing sebelum melakukan serangan hendap… kebabom!! dush2 sana sini…awas serangan maha ganas mereka2 ni menyebabkan kedudukan strategik barang2 akan menjadi lintang pukang…huhu…mereka berempat ni jarang jumper kalau jumpa  suasana menjadi huru hara…….almaklumla namanyer pun Herokan… Arrayan, Al Aisy, Al Jauzi Maksu sayang kamu Semua termasuk abang Uwais Sekali(mummy sayang)

Sssssttt: Esok dah kojo skejap jer cuti…..huhu

 

pixel Aksi aksi ganas Hero Malaya sebelum melakukan serangan....yihaaa..

5 Responses to “Aksi-aksi ganas Hero Malaya sebelum melakukan serangan….yihaaa..”

  1. Ajumohit says:

    Patutlah mamanya kurus hihi, yelah mummycute kejap je cuti dh keje besok kan

  2. Ros says:

    Salam,

    Amboi hebat sungguh hero2 ni….penuh bergaya.

  3. Salina@IbuAqil says:

    uishhhh handsome nya.. udah ada yg punya ke deme2 nih.. hik3!!!

  4. kak ieda says:

    ekekekk cutenyaaaaaaaaa mereka2 nie :)

  5. wahida says:

    paling ganas dua dari kiri….hehe….tapi hensem!!

    salam..tengs drop by my blog…awat tak follow sekali?

    dah follow sini terus…


Leave a Reply

Current day month ye@r *