wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

26 Feb

Aktiviti bersama anak-anak

Author:lizz

taman Aktiviti bersama anak anak

Salam semua dah hari sabtu…hari ni hari bersama anak2 tersayang jalan-jalan main buai, lompat2 kejar2… adik & abang bukan main seronok lagi sampai jer kat taman terus main lari2 bukan selalu dapat cam ni…adik suka main gelongsor sambil panggil abang main sekali,  abang pulak sibuk nak main panjat2 tapi penakut bukan main,  dah main seronok2 nak ajak balik taknak…huhu katanya nak main bola pulak…ha apa lagi daddy kena layan main bola sampai berpeluh daddy hehehe..apa2 pun memang seronok bersama anak-anak kat taman ni sekurang-kurangnya masa dipenuhi dengan aktiviti riadah yang sihat betul tak?

pixel Aktiviti bersama anak anak

6 Responses to “Aktiviti bersama anak-anak”

  1. T'nie says:

    Seronok dpt beriadah ngan anak2..
    Appreciation for my followers

  2. Puteri Paradise says:

    Happy je time kanak-kanak. Hehehe. :)

  3. RuSh D says:

    comey anak2..makin besar diorg..

  4. mummycute says:

    RuSh D: TQ dah makin besar kan…


Leave a Reply

Current day month ye@r *