wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

12 Jan

Atok Deraman

Author:lizz

deraman Atok Deraman

Ni dia Atok Deraman yang sangat baik dengan Uwais yang selalu berborak ngan Uwais kalau berborak memang non stop sampai kiteorang pun penat nak melayan tapi Ok la Uwais suke borak ngan Atok Deraman nanti gi kuantan kiter jumpe k…Syahdu jer gambo ni kan…

pixel Atok Deraman

6 Responses to “Atok Deraman”

  1. su manje says:

    pagi rabu singgah disini…
    maxis ada merata -rata
    satu klikkan telah diberi
    harap mummy happy sentia…

    su sejap singgah disini
    demam su kebah sedikit pening:
    su tak klik bebanyak kat sini
    takut fround nuffy no earning

    pagi pagi minum susu
    Potong timun dgn pisau:
    tak penah miss klik dari su
    mummy usah lah risau

  2. mummycute says:

    wah TQ su Manje luv u lah suka sangat…

  3. Arizakiah says:

    Macam tengok gambar pahlawan dalam buku sejarah…….banyak cerita di wajahnya…

  4. ila says:

    atuk betul ke tu

    • mummycute says:

      atok sedara…atok betul dah takder… uwais N qaysara takder kasih sayang atok sejak dr kecil lagi…ayah mummy dah meninggal tahun 1999 & ayah Daddy meninggal pada tahun 2006…ummmp sedih…

  5. mummycute says:

    Arizakiah : hehehe klasikkan wajah Atok ni kan…


Leave a Reply

Current day month ye@r *