wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

1 Jul

Ayam goreng upin ipin katernyer

Author:lizz

inilah kerja adik..

duduk dalam kereta memang tak duduk diam..

kejap kedepan kejap kebelakang…

9158013064 06ffcc4610 Ayam goreng upin ipin katernyer

dari tadi dia duk sebut cakap nak makan ayam goreng upin ipin..

adik sara sorang ni dia memang layan upin-ipin jek..

lapanpuluh kali episod sama pun dier ternganga lagi tengok…

tak paham betul mak…kadang dia dah hafal segala benda yang upin ipin tu cakap..

mungkin tadik …

dier duk tengok siupin upin tu makan ayam goreng kot

tu yang sekarang tetibe mintak ayam…sebelum ni adik ngan abang memang tak minat ayam..

dengan muka nak nagis…mintak nak ayam goreng…adoi

kat sini maner ader nak oi..

kat Shah alam la sayang…

Dedi pandai guna tektik..

dia beli ayam goreng tepi jalan..

dia park jejauh sikitllepastu bawak 4 ketul ayam goreng

haa..

nak nengok adik makan?

9158013062 623527b1cc Ayam goreng upin ipin katernyer

ni laa budak yang tengah makan ayam goreng upin ipin katernyer *muahahah..

habis 2 ketul…katernyer sedap sangat..baguih2 lain kali kiter beli lagik

kesian alahai anak..

*sara nanti mami bawak kedai upin ipin yek…

pixel Ayam goreng upin ipin katernyer

15 Responses to “Ayam goreng upin ipin katernyer”

  1. chozila says:

    kat mydin Ipoh der kan kedai upin dan ipin… tapi tak tauler kot dah tutup…
    anak akakpun gitu kalau ayam nak pehajer sebab nak ayam cam upin ipin.. bahagian lain no.. no… no.. bengang kadang2tu…

  2. masya says:

    ni duduk ke baring makan ayam ni, biasalah tu anak saya pun sama jer kalau kat dlm kereta.. kejap depan.. kejap belakang…

  3. Qhaifa Nur says:

    makan ayam sure ingat upin & ipin budak-budak sekarang….
    sedapnya dapat makan ayam goreng…

  4. kamsiah says:

    sama mcm anak akak…tiap hari layan upi ipin kat tv9 tu…walaupun ulangan..tetap nak tgk…dah boleh hafal setiap dialog,setiap episod..

  5. puan kutu says:

    ni klu jadi model ayam goreng laku ni.hehe

  6. Kakzakie Purvit says:

    Itulah Lizz nak jadi mak-ayah kena kreatif. Nasib baik daddy bijak. Janji drumstik bukan adik kira dia rasa itulah ayam yg sama.

  7. lieyalatif says:

    2 ketul sekali sara makan lizz…wahhh kuat makan dak comey ni rupenye….betul tu lizz…kalo sape2 layan cite upin ipin tu otomatik mmg suke gile ayamgoreng…lagi2 nak part drumstik tuh….. jenuh nak order kene request dulu heheheheehe….

    peel sara kedepan kebelakang kete tu sebijik perangai dayyan…layankan jek laa sbb depa diva skrang kan….ade adik nanti sile la rela turun tahkta hahahahahahah

  8. rasp says:

    memang kena dengan tekak dia ler tu sis…
    sampai habis 2 ketul…
    kita pun suka kan kalo anak2 nak makan….

  9. Nafira says:

    hahaahha.. kalo My Anis.. semua ayam bahagian peha tuh dia panggil ayam upin ipin.. hehehe
    besar betol pengaruh citer upin ipin nih kan~

  10. suriaamanda says:

    sib baik daddy ada trick..kalau x satu hal nak ke shah alam tiap kali ada permintaan…

  11. daddyziyyad says:

    hahahaha!

    Nak musim ramadan ni, anak saya nak start puasa katanya…nak puasa macam Upin & Ipin…:P

  12. niezzareena says:

    teringat upin n ipin curik2 mkn ayam time ramadan. hehehe

  13. ciklaili.com says:

    Comelnya adik sambil makan ayam Upin Ipin..

  14. boleh geng dengan qis ni peminat tegar Upin Ipin..hari2 layan upin ipin tak kan jemu..hehe;..

  15. ajumohit says:

    sedapnya makan ayam goreng ye sara, dua singgit ni heheh


Leave a Reply

Current day month ye@r *