wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

10 Apr

baby comel tidur

Author:lizz

 WW ~ baby comel tidur 

syok nya tengok baby ni tidur…

cute sungguh si baby comel tidur..

twin lak tu…

nak jugak…

 

kalo dapat anak kembar best kan ..

teringin sangat,,
kalau boleh nak anak kembar lelaki dan perempuan
*senyum

Uollls ader petua tak?  cara nak dapat anak kembar…

kongsila….

pixel baby comel tidur

10 Responses to “baby comel tidur”

  1. alahai cumilnyer..nak jugak

  2. Nafira says:

    olololo..kiutnyeee! rasa nak pelok2 jer 2 2 bb tuh.

    zura x yakin nak ade anak kembar.. mau berenti keje trus nanti.. kekeke.. sorang pon kelam kabut nak handle..hahahahaha

  3. daddyziyyad says:

    chances tinggi utk dpt kembar kalau

    - ada keturunan kembar
    - ambil rawatan kesuburan

  4. nens says:

    aa’h kan kak..sy pon teringin..jimat masa dan tenaga..skali gus kuar 2..bestnyerr..

  5. ajumohit says:

    emm memang comel!! hmm dah bersedia nak ada baby lagi ke lizz? good! aju masih ding dong ding dong lagi, teringin nak baby lagi ;)

  6. mama lynn says:

    sgt bahagia kalau dikurniakan anak kembar. berangan jugak nak ada anak kembar .. huhuhu comel

  7. puan kutu says:

    anak kembo mmg best..rezeki berganda org kata.tp klu takde keturunan kembo nie ssh gak nk dpt kembo kan..apa pun bley goole cara nk dpt anak kembo..gud luck!hehe

  8. Nora Karim says:

    Comelnya…. Teringin gak nak ada anak kembar… Tapi xde keturunan kembar… Huhuhu

  9. mazliza says:

    saya pun teringin sangat twin :)


Leave a Reply

Current day month ye@r *