wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

26 Jul

Baju Peplum adik…

Author:lizz

Adik sara sorang ni memacam sungguh…

semalam ikut dedi pi beli songkok abang…

alih-alih dia pun turut serta beli baju..

tengokla tu bajunyer…

sip berpeplum lagi…
sara Baju Peplum adik...

dedi termakan pujukan dia..

dapat la dia sepasang baju peplum..

warna pink suka la dier…siap kain kembang lagi…kemain…

katernyer nak pakai pi scholl..

amboi…

anak dara sorang ni…

* TQ dedi layan Sara ketika mami sihat…sayang kamu…

 

pixel Baju Peplum adik...

13 Responses to “Baju Peplum adik…”

  1. amirah says:

    alala…comel sesangat peplum adik ni..

  2. anne says:

    suke tgk budak pompuan bergaya..comel jek semua..hehe

  3. Qhaifa Nur says:

    comel dan cantik..
    teringin nak beli untuk anak dara sorang kat rumah tu…

  4. tihara says:

    cantiknya baju raya dia..pink comel

  5. dana says:

    mmg comei… makan ati akak nengok baju bdk2 perempuan tau… maklum lah anak kite laki…. sesuai betul ngn sara

  6. nadiah says:

    comelnya anakanda :)

  7. Kakzakie Purvit says:

    Hubby Lizz ni kira pandai pilih baju juga. Kalau abang suruh pilih dia sengih aje Lizz. Kena pilih sendiri, tanya dia pun apa kita pilih dia mesti kata ok tak pernah nak bagi pendapat cantik ke tak..

    Comellah adik:)

  8. Nafira says:

    alalalalala.. comelnye dia~
    ayu sangat nampak pakai peplum.

    anak2 zura beli baju peplum gak selai sorang.. tapi plan nak pakai ngan jeans~

  9. Comelnye dia…Baju tu sangat cantik..sesuai jer dengan Sara…

  10. puan kutu says:

    comelnya adik pakai peplum..hari tu ada nmpk peplum ni.nak belikan afia baby lg..klu dh bley jalan tu cantikla pakai..

  11. lyafrina says:

    cute sgt2..
    lya tmpah bju peplum utk asya pkai raya pertama

  12. PiNkyCaT says:

    hehehe…mmg suka bergaya adik ni…up to date ye….tahun ni kan musim peplum….PC pun sibuk duk cari peplum utk anak dare yang sorg kat umah ni…hehehe;)

  13. ct cheery says:

    alahai..cutenyer dia hehe comey la geram jer sara ni


Leave a Reply

Current day month ye@r *