Wow it’s So Cute

Facebook Like

Instagram

google

20 Jul

baju raya hatta dolmat 2013

Author:lizz

Verangan lagi…

tu la akibatkan…tak beli-beli lagi baju Raya..

hehari duk menggoogle baju raya la keje ko yer…muahaha..

 

kali ni kita jenguk koleksi baju raya Hatta Dolmat...

rekaan ekslusif  baju raya hatta dolmat 2013  ni lawa jugak…

ni antara koleksi baju Hatta dolmat untuk raya tahun ni…

9326403366 36ef66fe9e baju raya hatta dolmat 2013

yang ni yang saya berkenan …

LADY BROCADE MODERN
9326400250 dc18354ffb baju raya hatta dolmat 2013

berkenan jek la yek…

dapat ke idok belum tentu..

Harganyer  RM 295

yang warna merah mak ngah ni pun lawa jugak ….
LADY SEQUIN BOW namanyer..

9326399998 c43df17631 baju raya hatta dolmat 2013

Harganyer  RM 295

kalo uolls berkenan boleh la jenguk kat

http://www.hattadolmat.com/

pixel baju raya hatta dolmat 2013

11 Responses to “baju raya hatta dolmat 2013”

  1. Zawiah says:

    harga dia … ok la standard butik kan . tapi saya lebih puas hati kalau boleh pegang dan belek …

  2. zie says:

    Heheehe berkenan tapi tak mampu lah agaknya
    .. hehehe kena ukur baju kat badan sendiri… huhu
    Sungguh memang cantik2 baju dia…

  3. jaakechik says:

    jaa pun x beli lagi baju raya ni… kena tunggu gaji masuk dulu…. hihihi… btw yg kaler merah tu comel!!!

  4. jijah says:

    pehh memang cantik! bukan calang2 pereka fesyen tu…

  5. deno says:

    wahhh…. cantik cantik la…. ndeo tak shopping raya lagi… huhu

  6. tihara says:

    cantik2 baju rayanya tapi akak macam tak sesuai dahh :)

  7. nza says:

    simple ttp cantik…akak lebih suka pilih2 + raba2 + pegang2…baru beli…hik3X….

  8. Semuanye cantik2 lagi2 warna merah tu..harga pun boleh tahankan..

  9. amirah says:

    ada kawan yg dah beli..memang lawo..setanding ngan rege nya..hihi

  10. suriaamanda says:

    nak beli x mampu…apa kata tiru design je…boleh ikut kaler yang kita suka kan?

  11. mizzura says:

    dah pegang2 ritu..hehe..yang diminati tak berkenan plak..material cam keras2..tp tgk org pakai elok terletak jerk…bila dah pegang2…minat yg galaxy plak..


Leave a Reply

Current day month ye@r *