wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

16 Jul

baju raya sedondon 2013 | baju sedondon online

Author:lizz

♥¸¸:•*´¯*✿ baju raya sedondon 2013✿*´¯`*:¸¸♥

salam uolls…

eh uolls dah beli baju raya….

kalo tak beli bagusla…ader geng sesama x beli baju lagik..hehe

Ingat….

nak beli baju siap jerla…

kononnyer..

kali ni nak pakai baju raya sedondon gitu…

kita verangan dulu yek…

kaler pun tak pilih lagik…

nanti kiter negok maner yang serasi dimata….

biasa kiteorang kalo nak beli sedondon…kena bali baju dedi dan uwais dulu…

baju depa ni susah nak carik saiz…

kalo saya & sara mudah jer…

nengok kaler baju dedi kemudian pilih bunga seakan kaler baju dierang lepas tu beli tudung sama kaler tu…jer…

 

tadi dalam train googlekan  baju raya sedondon 2013…

tak banyak yang lawo tapi ader gak berkenan…rekaan dari http://hijrahcouture.com/..

lelawo gak baju dier….

haa mulakan verangan..

memula nengok baju raya sedondon hijo ni lawa gak…

9294905034 151580f3dc baju raya sedondon 2013 | baju sedondon online

baju ni koleksi Adam Hawa Series
Material dari kain high grade SB Line
Potongan kurung pahang dual tone dengan lipatan kecil di bahagian bawah badan

 

9294905752 4642c1cd40 baju raya sedondon 2013 | baju sedondon online

lawakan baju raya ni..pakailak sedondon ngan sara…cantik-cantik…

biler gi beraya tak der la kepanasan baju nyer

material baju dari kain cotton linen cuma kali ini dipadankan  dengan high grade cotton dengan motif batik

Terdapat 5 pilihan warna
Cutting: Kurung Pahang Kain selisih

9294906140 c550c21c3e baju raya sedondon 2013 | baju sedondon online

baju raya sedondon kaler belacan ni pun cantik jugak…

harus dicarik barang sepasang baju  sedondon gini…

 

Harga baju raya sedondon 2013  hijrahcouture :

wanita : RM249 sepasang termasuk postage

Lelaki Dewasa : RM299

Kanak-kanak  : dari RM79

Ingat seminggu sebelum raya balik KL shoping2..sampai lebam merempuh jamm…hehe

 

kain ader algik 6 pasang x dijahit…hari tu dah hantar 2 pasang …dedi dah bebel2 katernyer beli jer rajin buatnyer idok…

masalahnyer iools is malas la nak pi tukang jahit…

 

pixel baju raya sedondon 2013 | baju sedondon online

15 Responses to “baju raya sedondon 2013 | baju sedondon online”

  1. yang 1st tu cantik..sedondon anak beranak…
    ktorang pun sedondon jugak raya ni.. :)

  2. anne says:

    sy dah beli dah baju ry..nasib baik jumpe seakan2 sama. jadilahkan..hehe.

    sypun ada 4 helai kain tak berjahit..tgu lepas pntg baru leh buat..hehe

  3. Kakzakie Purvit says:

    Adui!! mahallah Lizz. Kalau kakak 200 tu boleh beli kain 2-3 helai dah tu jahir sendiri.. Tapi memang cantiklah.

  4. lieyalatif says:

    lieya semua dah settle lizz….hahahaahah…lieya ni kan jenis gabra…sebulan nak puase dah pi tailor anta baju….tema mcm biase laa kain sepapan gitu ….tapi tahun ni lain sikit…hehhehe…ish lizz ni cite pasal baju raye terus tak sabar nak beraye plak hah lieya ni heheheeh

    mmg cantik lizz….serius lawa…tapi lieya kalo beli gini mmg tak berbaloi sbb lieya bolehle mmg pi keje pakai balik baju2 kurung…tapi miamija mmg setahun 2-3 kali jek la pakai nye…tu pun harap ade jamuan raye kat sekolah atau kenduri kawin heheheeheh

    kalo lizz dah beli nanti tunjuk latau….mesti cantik!

  5. Myra Jay says:

    Dapat sedondon dengan anak best kan, nampak cantik :)
    Mcm MJ takdak anak, sedondon dengan suami jela ;D

  6. amirah says:

    samala jugak. kain ela ada merata2. dlm bonet kete ada gak dua pasang x jahit2 lagi. masa nak beli punyala nakkkk..bila dh beli peram plak

  7. KA tau ni dah siap2kan 2 set, satu sedondon merah hitam, satua lagi sedondon kelabu hitam semuanyer hehehe

  8. Nafira says:

    zura nih susah nak beli on9.. kang tak kena saiz langsung x de baju raya pulak.. terpaksa jugak tempah awal2.. kang x de tukang jahit nak amik tempahan.. hehehe

  9. zee says:

    cantek tapi bile nengok tang harga tu terus jammed..haha..mahal la pada zee..

  10. wahida says:

    mahal ya ampun nok…tak mampu aku…hahaha…

    tapi serius cantik nok…yg no. 2 tu serius cantik..kalau laki aku dato’ kan nok, sure aku dah rengek2 kat laki suh beli sedondon yg no. 2 tu…hahaha…

  11. suriaamanda says:

    cantik2 la lizz kat web tuh..tp tu la..size budak2 tu yang payah..anak dara SA ni badan tingi..tp xde la tembam sgt….nak2 dah posa ni..nampak susut skit..

  12. ajumohit says:

    memang cantik sedondon, amboi lizz byknya baju tu, genap nak pakai seminggu ni hehehe

  13. nza says:

    wow pic yg 1st tu warnanya sgt2 cantik…..skrg xsusahkan cz byk baju readymade….thn ni pn akak awal2 dh beli baju raya masa p vietnam n bandung hr tu utk ank2 dara….skrg dok sibuk sediakan baju sndiri jelh…..he3X….

  14. izan ishak says:

    cantiklah lizz sedondon anak beranak gitu. terbayang plak kalau lizz n family yg jadi model2nya…. kelasss gitu!

    kitorg ni tak beli baju raya pun lagi. biasanya mmg beli siap aje. malas sungguh nak pegi tempah2 kat tailor… tak rajin gitu.

  15. puan kutu says:

    sy pun klu ada kain mesti memerap kt rumah lama2..beli siap je senang


Leave a Reply

Current day month ye@r *