wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

28 Jun

beg tangan terkini 2012 | Ikon Bag

Author:lizz

beg tangan terkini 2012 | Ikon Bag

 

beg tangan terkini 2012 beg tangan terkini 2012 | Ikon Bag

sekang ni tengah jamu mata tengok koleksi ikon bag tedbaker  alah konon beg jinjing biler balik kerja bergaya la kan bawak beg gini kan handbag saya ni tak sah kalo tak penuh…membulat kekadang tu semua benda di  sumbat kan….Handbag saya kan ala-ala Doraemon…nak aper semua ader hehe… tang carik tu memang susah nak jumper…ader orang tu tak sanggup nak nyelongkar beg sakti saya ni hehe…

Tapikan biler ader Ikon Beg tu boleh la letak memacam sikitkan botol air ker…barang mekap ker…paper @ magazine hah melampau tau…semua nak letak cam besar jer..hehe…Teringin beli beg gini…huhu..Reganyer boleh tahan gak ni £25 kali beraper ni nak dapat duit Malaysia…

 

pixel beg tangan terkini 2012 | Ikon Bag

Leave a Reply

Current day month ye@r *