wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

16 Oct

Berjimba dengan moksu kesayangan

Author:lizz

Hi salam khamis semua….

Mak hencik demam n tak sihat ni…*Hecchummmm bersin sat…

dah 3 hari MC

hari ni kena kerja…

walaumacamana sekali pun…

★★★★

Haritu…Moksu datang rumah..

kemain riang gembira budak dua orang tu….

terutama sekali adiklakan….

kalo moksu datang umah dia dah tak layan mummy deddy…

tapi tidur tetap ngan mummy..

kata adik tak suka tidur dengan moksu…

moksu tidur tak bukak ekon…panas….haha…

bukan adik anjer tdo celah ketiak mami ker..

alasankan…

15345504019 ec8bb86777 o Berjimba dengan moksu kesayangan

Petang sikit Pi Jusco Pengkalan..

jenjalan…

Mulanya nak tengok wayang..dah sampai citer tak baper best…memasing perut lapo

terus pi makan kat foodcourt Aeon..eonn eh susah no nak sebut jusco kan mudah haha

15345503269 b5c8992da0 o Berjimba dengan moksu kesayangan

Mok su kesayangan adik ngan abang dan merangkap adik bungsu mak hencik yang manja angat2..

14911388714 89c0815a30 o Berjimba dengan moksu kesayangan

Bebudak nih kalo pi sini mesti nak makan donut….

jadi layankan ajer…

adik dan abang…

15529430081 c25f4488f7 o Berjimba dengan moksu kesayangan

Meh kita pekena laksa penang…sedap gak la boleh tahan…

tapi iolls suka laksa kat Midvalley lagi

15529430451 1c62be8154 o Berjimba dengan moksu kesayangan

Adik takder benda lain…minum air..minum air,,,itu jekkerjanyer…

lepastu nak pi tandas….

15532142345 884c1b0cbc o Berjimba dengan moksu kesayangan

Minah ni berselpie…pulak…nak sent kat saper tu…dah ada boyfriend ker….

Dah habis makan segala kita pi daiso…dan aeon beli barang dapur dan balik…

itu jek kerjanya di Hari Minggu..

Ok babai…

pixel Berjimba dengan moksu kesayangan

7 Responses to “Berjimba dengan moksu kesayangan”

  1. anne says:

    suke moksu die dtg..kalo anak sy pulak suke beno dgn pakngahnye. kalo balik kg pon tido dgn pakngah..sume pakngah lah.

  2. amirah says:

    aik…takan mok su takde boifren lagik…mesti dah ada tuu..hehehe..mok su mesti la anjer2 sumenyaa…macam kitewww…hik hik hik…

  3. Nafira says:

    Cantek Maksu Adik Sara.. sama cantek ngan Mami Adik Sara.. hehehe.

    Anak2 zura pon rapat ngan moksu dorang. kalo balik kampung asik menyendeng jer maksu dia.
    tapi syok jugak sebab mamanye boleh lah rehat sikit. hahahaha

  4. Manjanye dia dengan maksu..
    maksu sebiji muka mummy..kiut.. ^_^

  5. dana says:

    seronok berjimba2 ngn adik beradik kan…. dua beradik tu lg suke ada yg manjakan diaorg kan

  6. Mummydearie says:

    Dah Moksu anjer, Sara dan Uwais pun apalagi haruslah anjer-anjer jugak. Mummy biasalah anjer-anjer dengan Daddy jek :)

    Hai, Lizz… Moksu sikit punya lawa bergetah cam ni takda siapa yang tertarik? Nampak sangat kakaknya ni simpan rahsia tau.

    Kalau ada adik lelaki sebaya, boleh juga kumasuk meminang Moksumu ni, Sara!

    Adoi, habis semua anak orang nak dipinangnya!Hahaha!

  7. okje says:

    weyh Makhencik…. kasi chance le dia berselpie bagi boipren….dia pun nak geli geli jugak hahah

    Dah besar dah adik yek


Leave a Reply

Current day month ye@r *