wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

3 Sep

bila abang tidur sebantal..

Author:lizz

hoho…

nengok  tu kemain sedap ultraman ngan Ironman tidur..

lepas berlawan pedang fire sana sini akhirnyer tewas di arena peraduan…muahaha

mimpi aper lak tu yek…tidur pulak ngan bantal Angry bird..

9653585957 6824250879 z bila abang tidur sebantal..

Uwais ngan arrayan kemain sungguh kalo jumpa riuh rendah..

tak duk diam walo sekali..

naik pening maknyer ak melarang jangan itu jangan ini..

last biorkan sajok…budak laki kalo main tau jerlakan..

main sepak2 tendang fire2 tu tak per lagi…

ader pulak yang nak jadik spiderman

kononyer nak manjat dari  tangga atas ke hujung tangga bawah

aksi   ala-ala terbang lagi hadoi..

sabor jela kan..

bak orang kater

kita kena tanamkamkan dalam hati kita setiap kali anak  aktif dan melasak..

kita kena cakap dalam hati:

“anak saya sihat sebab tu la dia aktif dan melasak” *urutdada

pixel bila abang tidur sebantal..

10 Responses to “bila abang tidur sebantal..”

  1. lieyalatif says:

    betul lizz…lieya setuju…budak sihat n normal mmg akan aktif semacam heheheh…takpe laa, proses bermain tu satu pembelajaran jugak…asalkan jgn ade gaduh2 dah laaa…siap le kite pulak bertukar jadi tarzan ekekeekek

  2. suriaamanda says:

    sama macam si kembar tu la….x padan ngan gegurl…lasak kalah baby boy….tp tu la..bila dah marah semua akan ckp…lasak sebab diorang sihat dan bijak…memang la…separuh org mmg x tahan…tp kami dah lali dah…

  3. Kakzakie Purvit says:

    Nampak memang ngam betul berdua ni Lizz. Sampai tidur pun kongsi bantal:)

  4. ida umielman says:

    salam,
    ai saya ida newbies blogger
    baru follow blog ni
    jemput ye follow blog saya
    umielman.blogspot.com

    p/s: memang boy melasak kot.anak ida pun gitu gak
    x reti duk diam.Tapi happy tengok g2 kan

  5. dana says:

    hehehehe wah geng yek… muke udahla dh iras2… itulah kalu tak aktif org kata sakit ke apa, bile dh terlebih aktif n lasak kite mak nyer yg nk fengsan

  6. anne says:

    samela..kalo dah main dgn sepupu2 die, xlarat nak melarang dah…

  7. lyafrina says:

    hihi,..dah penat bertarung terus tdo..
    lya setuju kata2 lizz tu.. biasa budak y aktif ni sebab otak dia sdg bfungsi..ok la tu..lg btambah neuron2.

  8. amirah says:

    huhu..penat sgt ler tu smp lena sgt tu…memasing melasak ye..

  9. puan kutu says:

    hehe udak lelaki klu main tak takdesepak2 lawan2 bukan lelaki namanya..anak sy aiman pun sama..time tidur je baru rasa aman sikit.haha

  10. ajumohit says:

    hehehe betu tu lizz, klu diorg bergurau, ya ampunn sakit dada tgknya, takpelah janji diorang sihat n aktif ;)


Leave a Reply

Current day month ye@r *