wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

11 Sep

Bila ironman tersepit dirumah barbie

Author:lizz

* Abang melalak  tetibe

aderla tu yang tak kena…

rupa-rupanya ….

9666122488 823e501fef o Bila ironman tersepit dirumah barbie

hoi ! la abang uwais sayang…

macam mana boleh jadi gini??…

ni tak lain tak bukan la..

s i minah yang memang baik hati tu la kerjakan..

adik sara ni

suka sangat nyakat abang  tau!

pixel Bila ironman tersepit dirumah barbie

17 Responses to “Bila ironman tersepit dirumah barbie”

  1. Kakzakie Purvit says:

    Adik nakal kacau abang punya mainan ye?
    Hmmm… macam itulah Lizz masih kecik lagi bila besar mereka akan akrab jadinya.

  2. suriaamanda says:

    bukan main lagi si adik buli abg eh..hehehehe

  3. tiha says:

    comey la adik sara nyakat abang dia :)

  4. amirah says:

    hahaha,..adikk…adikkk..sama mcm iecha dgn abam ahmad, suka buat abam melalak tetiba…huhu

  5. izan ishak says:

    abg uwais nangis betul2 ke ironman dia tersepit gitu? haihhh… adik pun dah pandai nyakat2 abg ye.

  6. aizamia3 says:

    hahaha.. sangat kelakar..
    cepat.. call ambulance.. kena pergi emergency ni.. ;)

  7. Teena Tna says:

    Haha, abang kena buli dgn adik. Kenapa tak lawan balik. Comel lah abang ni,

  8. zee says:

    haihhh…camaner abag boleh kena buli ni..nakal jugak adik yer..tak pepasal sakit ironman..

  9. puan kutu says:

    adik mmg selalu buli abg ekk?kesian uwais.hehe

  10. mummydearie says:

    Mcmana ironman leh tersepit nih? Dlm byk2 rumah, leh gi rumah Barbie… Tak heroic langsung :D

  11. ct cheery says:

    haha..noty ek adik ni hihi

  12. Myra Jay says:

    Hehheee, adik buli abang ye :D

  13. mama_ka0ri says:

    comei adik buli abg..hihi..

  14. Qhaifa Nur says:

    barbie adik kuat rupanya…
    kelakar juga..

  15. nza says:

    hehehe…..comel je kan…..adik buli2 manja je tu….

  16. ajumohit says:

    hihihi pandai sara mengusik abang ye, ciannya superman dah tersepit kat umah jiran dia hehe

  17. okje says:

    Hehe ni baru betul betul ultraman datang menyelamat Barbie ni….


Leave a Reply

Current day month ye@r *