wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

5 Sep

brokoli dan cheese bersalut ayam yang sedap

Author:lizz

jom meh kiter try nak?

“brokoli dan cheese bersalut ayam yang sedap”

memang kalo dapat buat gini nanti saya upkan entry nyer yek…

kalo sedap la..kalo tak nan hado..muahaha

cam senang jek nak buat…

Dedi mesti soka ni…
9671851184 b5ceef2dfe b brokoli dan cheese bersalut ayam yang sedap

huh terus nak carik bahan..

kalo sempat hujung minggu ni nak buat..

pixel brokoli dan cheese bersalut ayam yang sedap

5 Responses to “brokoli dan cheese bersalut ayam yang sedap”

  1. deno says:

    wah bestnya! deno pun teringin kak :)

  2. dana says:

    perkkkkh nk cube jugak…. ingatkan mule2 lizz dh bt dh,.. tp kalu ayam pastu ada cheese comfirm sedap heheheh

  3. suriaamanda says:

    mcm senang jer….kena cari pengetuk dulu kalau mcm tu..if x caner nak penyekkan daging ayam tu kan…eh…tukar ngan daging lembu pun ok gak kan…

  4. Ingatkan akak yang buat. Hehe. Rupanya baru cari ilham nak buat.


Leave a Reply

Current day month ye@r *