instagram

wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

7 Oct

buah-buahan…

Author:lizz

Meh-meh makan buah…

sebenarnyer untuk bebudak  ni..dan mak paknyer juga ..hehe

ini kerja hujung minggu la ni…

potong siap-siap… susun cecantik sikit..

letak peti ais kejap..

keluarkan letak jer kat bebudak ni  …

10114549964 02a68133ce o buah buahan...

bukan aper uollsss…

kalo letak dalam peti ais @ atas meja jangan harap dierang ni nak makan..

jadi kita letak kat maner dierang duduk..

kalo tengok tv lagi cepat dierang makan…

Hari tu beli buah ni kat Jusco..

semua sesedap tambah2 stoberi tu manis ..sedap

abang uwais ni memilih dia cuma suka makan kiwi anggur

adik lak suka makan semua sonang maknyer nak uruskan…hehe

 

 

 

pixel buah buahan...

9 Responses to “buah-buahan…”

  1. Zaza says:

    bagusnya diorang suka makan buah.. ke terpaksa kena makan?? ke mami dia yang paksa diorag makan?? hahaaha

  2. wahida says:

    kat rumah aku wajib ada anggur…anak2 suka…

    bagus jugak beli kiwi kan..byk vitamin, tengs nok bagi idea…

  3. wmysha says:

    Hahaha..sokong2.. Sama la mcm kat umah sha… selagi tak letak proper dalam pinggan mmg tak bersentuh la jawabnye.. klo ada lajujer abihnye eekekeke

  4. Buah-buahan ni, kalau tak dikupas memang tak berusik la jawabnya. Kalau ada orang tolong kupaskan, tolong potongkan, laju je habisnya. hehehe

  5. IntaNBerliaN says:

    alahaiii nampak warna dia tu, mmg menarik sungguh..

    *lizz, lupa nak gtau.. saya dah hantar pun adiah tu smlm.. normal pos.. hihii.. lupa nak gtau lizz.. guna alamat yg lizz bg aritu.. :-)

  6. Nafira says:

    untung lah anak2 dapat Mami yang rajin cam Lizz nih.. zura kadang2 cuci pastu letak jer dlm tapisan.. alas ngan pinggan. hahahahaha.. malas nak hias cantek2.

  7. Elok makan buah-buahan ni,. Kalau dah siap kupas kulit macam tu lagi senang kerja nak makan. Hehe

  8. ajumohit says:

    rajin mamanya, mmg buah-buahan elok utk kesihatan, nyummy

  9. Myra Jay says:

    Sedapnyaaaaaaaa…..

    :)


Leave a Reply

Current day month ye@r *