wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

6 Jun

buah mempelam depan rumah

Author:lizz

assalamualaikum..

moning uooollsss..

moga ceria-ceria yer semua * peringatan untuk diri sendiri sebenarnyer…

kena la ceriakan kalo takkan muka berkerut  nanti copek tuo…hehe

~♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥~

saya kan sejak 2 menjak ni selekeh manjang sampai opis muka bangun tidur lagik..

kadang bedak pun tak tepek lagik..

kesian no nengok mamikan dedi…

sekarang pun macam malas nak mekap-mekap..gasaklakan..siap ader yang tanyer saya ngandung ker!

belum lagi yer…Insyaalah kot tak sabar gak ni nak ngandung lagi…

tapikan tak ngandung pun tetap suka makam mempelam..

kat perak ni banyak no buah mempelam

jadi hari-hari makan sebelum tidopun masih ku makan mempelam..

kat sini buah mempelam dia fresh tau bukan buah import dari siam tu..

rasanyer sedap uollss..

yang saya tau mempelam glamer kat situ kalo tak silap mempelam chokanan..

rasanyer manis-manis ader sikit masam…hoi kemain sodap! …tangkap leleh sampai keadik ngan abang pun suka..

Kat depan umah saya pun ader buah pelam..

ha niengok mempelamnyer tu…menghijau… jugak tak sabar nak tunggu masak..

8948731347 7c600886df o buah mempelam depan rumah

memula pindah hari tu..nengok buah kecik lagik..tup-tup hari tu tak kejer nengok kemain beso dah…kejapjer..

yerlakan pegi bulan balik pun bulan kan…

rasa macam nak amik unpaid leave jer nak duk umah goyang kaki….

♥♥ k. bye ♥♥

pixel buah mempelam depan rumah

4 Responses to “buah mempelam depan rumah”

  1. normi says:

    sedap tu kalu menyicah ngan kuah rojak…terliur dah ni…;)

  2. dana says:

    aah lah kt perak banyak pelam kan, yg pelam harum manis pun perak punya kan? ke perlis ahak2… konpius akak…

  3. faizaerina says:

    uuuiii,, sedap nyer.. terliur tengok,,,

  4. suriaamanda says:

    SA terpandang gambar buah mangga ni..sambil terliur…gulp…sedapnya cicah ngan kicap…


Leave a Reply

Current day month ye@r *