wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

27 Mar

buah nenas pelik tapi sedap

Author:lizz

Buah nenas  pelik belakang rumah mak…pelikkan rupan nenas   ni..

biasanyer jambulnyer cuma satu…ni kemain banyak jambul…

Rasa  manis dan sangat sedap…

8594204296 88e63a212a z buah nenas pelik tapi sedap

buah nanas ke buah nenas?

kalo mak saya panggil nanas…

pixel buah nenas pelik tapi sedap

11 Responses to “buah nenas pelik tapi sedap”

  1. nens says:

    ololo..lebatnyer rambut aka jambul..hehehe..
    comel plop tgk..hehe

    tgk warna pon dh th manis ni..nyum22

  2. rasp says:

    memang lain dari yg lain….
    tengok kaler dia pun leh agak manis….
    tapi akak tak makan nenas…
    tak suka lidah rasa lidas gitu….

  3. Nafira says:

    haah.. banyak betol jambul nenas tuh..
    tapi yang penting warna buah tuh sgt menggiurkan.. mesti manis kan~

  4. dana says:

    nenas apa tu dik? kalu nenas josephine comfirm manis sgt2… akak mmg di lahirkan ngn kuarga yg ada ladang nenas… mcm2 jenis nenas dh jumpa

    tp abah akak ckp nenas kalu tak di potong jambulnyer msti manis n cantik rupenyer

  5. anies says:

    kalu ikut ejaan DBP = nanas..

  6. maszull says:

    assalamualaikum…yer la pelik pulak rupanya tu…;)

  7. Lieyalatif says:

    Yela lizz…pelik nih…menarik plak kan…ade tuah kot hehehehhe tingat dulu2 kalo jumpe pisang kembar ke telo kembar ke berebut nak mkn sbb nak dpt anak kembar hahahahah

  8. wahida says:

    ish…pelik dan unik la…

    mesti manis tu…

  9. Nora says:

    sedapnya nampak nanas tu… kalau ikut ejaan DBP nanas… tapi kita biasa sebut nenas…


Leave a Reply

Current day month ye@r *