wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

9 Sep

burger paling sedap untuk adik

Author:lizz

♥¸¸:•*´¯*✿ burger paling sedap untuk adik ✿*´¯`*:¸¸♥

Hari Ahad lepas…

mak hencik tengah tidur sedap-sedap

anak dara sorang ni dah berbisik kat tepi telinga..

nak susu…susu mami buat sedap…adih dah lapar ni kesian adik…

kalo bodek memang no 1 adik sara ni..

dan-dan maminyer bangun…buat susu..

lepaih tu dah tak leh tidur..

apalagi..

siapkan sarapa untuk anak-anak…

makpak makan makan roti kering sudah….muahaha

adik belum aper-aper dah request nak makan burger kiwi…

hari tu saya dah buat dia suka kali nak lagik…

9704618927 285e619419 o burger paling sedap untuk adik

daging burger homemade special dan sedap….

mudah senang mak hencik buat..

letak atas pan tarok minyak sikit…

siap…

lepastu bakar roti potong bulat..

barula lawo sikitkan..

lagipun adik tak suka tepi roti yang kaler coklat tu…

lepaih tu

letak sostomato sikit…

potong kiwi..

dah siap…

9704619009 51070e530d o burger paling sedap untuk adik

jemput makan yer dik hehe..

9704619069 3e338d8b6f o burger paling sedap untuk adik

nengokla tu biler dapat burger terus tersenyum manjer..

9707854352 3cc36af3eb o burger paling sedap untuk adik

ni lagi klakar..senyum kambing kot gini…

pixel burger paling sedap untuk adik

16 Responses to “burger paling sedap untuk adik”

  1. Qhaifa Nur says:

    sedapnya burger adik…
    kalau pergi piknik suka buat burger sendiri…
    berebut ha..

  2. sedapnye burger dia….

  3. Kakzakie Purvit says:

    Oh.. sedap ye Lizz makan burger dgn kiwi, tak pernah lagi kakak buat tau. Tengoklah adik senyum sampai tutup mata tanda sedaplah ye..:)

  4. masya says:

    letak kiwi, wahh lain dr yg lain ni.. ada masuk contens ker???

  5. anne says:

    haha pandai adik bodek mami yer…

  6. mamamyja says:

    Salam,

    hurm dapnyer burger adik.. eheheh
    boleh ker follow mamamyja???

  7. suriaamanda says:

    somel tgok gambar puas hati dia tuh….kecik2 dah belajar makan buah ni..good for digest…

  8. okje says:

    Rajinnya mak hencik buat berger sendiri….untunglah anak mak hencek yg come tu…

  9. zee says:

    adik dah gaya duta beger dah..hehehe..

  10. Anak2 paling suka homemade burger by en hubby. Mmg terbaik hehehe

  11. Bin Muhammad says:

    Amboi! Pandainye dia bergaya depan kamera… Nak cubit2 pipi tu, mamang bijak dia mengayat!

  12. nza says:

    alolo, comelnya model burger mummy….mintak sikit…

  13. puan kutu says:

    sedapny burger adik..bogel habis roti dia ye..budak2 mmg tak suka roti keras yg tepi tu kan..

  14. Alolo.. Comelnya gambar yang last tu kak. Hehe

  15. IntaNBerliaN says:

    Ya Allah… geram betoi la kat adik ni… comel sungguh..!! rasa nak penyet2 nak gomol2.. hahah…

    peluk cium kuat2 utk adik bg pihak saya yer.. hihii


Leave a Reply

Current day month ye@r *