wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

27 Jun

Wordless Wdnesday : Cameron Highland

Author:lizz

Wordless Wdnesday : Cameron Highland

 Episod 2

Haa kali ni sambung lagik episod Cameron Highland

taman bunga cameron Wordless Wdnesday : Cameron HighlandMak teh malu nak kiss bunga…haha tak wangi pun…tapi cantik
bunga di cameron Wordless Wdnesday : Cameron Highland

Mamat bunga ni siap paksa tangkap gamba dia pegang bunga ni…kalo tak merajuk la ia…

cameron highland 2 Wordless Wdnesday : Cameron Highland

ololo celonok la adik fisya ek dia siap main patah2 kan bunga kat sini ok….nanti sambung lagik….daa

masi lagik tak berapa nak sihat..batuk2 huhu

 

pixel Wordless Wdnesday : Cameron Highland

3 Responses to “Wordless Wdnesday : Cameron Highland”

  1. ajumohit says:

    siannya lizz, minum madu campur perahan asam limau, cantik bunga2 tu tergoda

  2. WOO…BESTNYERR..
    SUKA SGT AMEK GAMBAR BUNGA2..RS MCM DILIMPAHI NGN OKSIGEN HIDUP INI..;)

  3. LadyAyu says:

    dalam taman penuh ngan bunga chenta gituew
    colorful…like it


Leave a Reply

Current day month ye@r *