wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

29 Jun

cara menghilangkan tanda minyak di pakaian

Author:lizz

Ni bukan iklan sabun pencuci yek ni petua…muahahah..

Kita mesti rasa sakit hati bila tanda minyak yang melekat pada pakaian terutama kalau ada kesan sambal nasi lemak ke sambal udang ker…mau kan menyirap jer rasa kan..tambah susah benar nak hilangkan..

Ok jom kiter cuba petua mak-mak ni dengan menyapu bedak debu (talkum) sebelum kita basuh pakaian tadi..

cara menghilangkan tanda minyak di pakaian :

taburkan bedak ditempat yang terlekatminyak tadi biarkan semalaman gitu…kemudian esok basuh macam biasa…insyaaalah hilang..

Selamat mencuba ibu-ibu sekalian…daaa

pixel cara menghilangkan tanda minyak di pakaian

2 Responses to “cara menghilangkan tanda minyak di pakaian”

  1. puan kutu says:

    woo cmtu ekk..yg y tau gosk dengan sabun mandi yg ketul tu..tp klu kesan degil sgt tak tau la boleh hilang ke tak

  2. Nora Karim says:

    wah menarik ni… nanti nak try…


Leave a Reply

Current day month ye@r *