wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

13 Mar

gambar comel adik uli donut

Author:lizz

gambar comel adik uli donut  

WW~gambar comel adik uli donut  

Ha ni dier budak rajin…

rambut serabai tak ingat

8550965227 1a7e166599 z gambar comel adik uli donut

rajin  tau uli donut bukan senang…cara uli donut  sambil uli sambil makan ..adik sorang jer boleh buat…habis comot segala..

8550965237 ac7cb15783 z gambar comel adik uli donut

habis kerusi meja ader tepung..tiap kali buat kuih mesti bagi kat adik untuk dier buat sekali…

pixel gambar comel adik uli donut

19 Responses to “gambar comel adik uli donut”

  1. cheqna says:

    amboi..cute..mana hasilnya dik??hehehe

  2. IntaNBerliaN says:

    hihii… mmg comel sungguh ni… habis comet muka tp tetap comel!! :-)

  3. Nasuha says:

    pandainya adik ni uli donat smpai comot mka di buatnya..

  4. hajar says:

    wah ade bakat jadi chef nih…:)

  5. shakirah says:

    hehe..
    comel..
    salam kenal dari saya :)

  6. tihara says:

    anak yang rajin ni :)

  7. amirah says:

    comelnyaaa anak dara awak ni. berkenan dengan rambut dia tu..: ).. bila la anak dara saya nak ada rambut pjng mcm ni..

  8. niezzareena says:

    nnt dah besar masuk master chef tau

  9. kesumaangsana says:

    Aduhai comel sgt hehehe

  10. Rinna says:

    Wahh rajin adik bantu..mama dia nguli2 yer.. :)

  11. ema says:

    siap rambut pun bertepung…hehehe

  12. mamyharraz says:

    adikkkkk!!
    dah gaya chef dah ni..
    order donut sepuluh dikkkk ;)

  13. ajumohit says:

    hehhe hmm rajinnya mama dia buat donut, takpe nnti msti adik pun pandai masak ;)

  14. okje says:

    comelnya adik….. Auntie pinjam rambut boleh!

  15. deno says:

    olo rajinnya dia buat donut…. nanti mesti lama2 pandai :)

  16. izan ishak says:

    adik ni kan buat auntie yg tgk ni geram je tau. tgh uli donut pun comel!

  17. puan kutu says:

    sy suka tgok klu girl rambut maca adik..kalaulah baby yg bakal keluar ni rambut macam adik..wah berangan jer la kan.hehe..

    wpun comot comel sgt..rajin anak dara nie..:)

  18. cho zila says:

    comot tapi comel yerk…. rajin tolong ibu yerk…


Leave a Reply

Current day month ye@r *