wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

13 Feb

cuti raya cina

Author:lizz

Hi  mood cuti lagi ker semua…hehe

saya…saya dah kejer hari ini….cam malas nak kerja…tapi pagi punyer la liat nak gi kerja…bangun pun lambat kul 6 baru hegeh-hegeh nak iron baju…biasa kul 5 lebih dah bangun baju dah gosok siap2…bangun pun boleh lemah gemalai lagi…pagi ni bangun kelam kabut tapi ilek2 jer sib sampai ofis dengan jayanyer….7.25 hehe…

abang tak pegi sekolah cuti lagi…adik tetap kena pergi gak kalo tak kang dier nangis….dia suka pergi sekolah…katernyer ustazah baik hari2 ajar adik sembahyang….sampai nak mandi pun baca doa dulu…hehe…. comelssss…

8430529222 c00cfaa229 b cuti raya cina

Selamat cuti2 pada yang cuti lagik….

bestnyer cuti2 ni gi kerja dan balik kerja jalan tak jamm suka mak hencik tau…

pixel cuti raya cina

One Response to “cuti raya cina”

  1. anne says:

    betul tu. hari ni jalan clear je..seronok tau.


Leave a Reply

Current day month ye@r *