wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

7 Apr

durian paling sedap

Author:lizz

ermmm sedapnyer durian…

saya memang suka durian…

sangat suka…

tapi saya tak boleh nak makan bebanyak..

nanti mula la sakit perut…

kalo durian kampung tak per..jangan durian yang jual paket yang jual kat pasaraya  tu..makan seulas takper lagi..

kalo lebih2 jawabnyer keklinik la kitew…

haritu  saya penah makan..sebab teringin..saya makan sepeket..

hamik ko terus saya rasa tak leh nak napas…lepas tu hangin satu badan…

sejak haritu  saya dah serik nak makan durian peket…

kalo nak makan pun makan durian kampung jer…sedap pun sedapkan…

Jom kitew makan durian….hehe

ni gambar berapa bulan lepas….time tu musim derian..dan banyak durian yang sedap2

8616050535 54ed3b1f72 z durian paling sedap

ini aelah pak long…sedang mengopek durian yang sangat sedap…

saya suka durian yang biasa2 jer…

kalo lagi nipis isinyer lagi sedap…tak mo yang pahit sangat…demand kan..

pak long dah tau adiknyer suka yang maner…

kalau saya nak balik siap dia dah kumpulkan durian yang saya suka tu…

durian tu kat kebun arwah ayah…arwah ayah yang tanam..buahnyer sangat sedap…

8617156072 6b94c73c59 b durian paling sedap

betape sedapnyer durian it tengok mulut pak ngah tu….hehe

memasing muka tak menyabo nak makan durian sedap…

8617155894 e1518cc513 z durian paling sedap

kemain ko makan durian yer alif…nak jugak…

8617156044 1c2af71dab z durian paling sedap

ni durian sedap saya yang punyaaa….

sedap Ooooo…hehe

nyum-nyum

 

Psst: orang kater kalo nak hilang bau durian Ambil kulit  durian, masukkan air dalam tempat ulas, buat basuh dan kumur.

pixel durian paling sedap

13 Responses to “durian paling sedap”

  1. CikGu Ma says:

    kurang gemar dengan durian..hihi

  2. sayangnyer KA x makn doyan ni hehehe

  3. Lily tak makan durian..pernah cuba tak tekak tak leh terima..tapi kalau dodol durian boleh plak makan.. :)

  4. wahida says:

    wo wo…aku sukak gila duyan…bagi byk2 pun tak pe, mampu habiskan…heheh…

  5. Lieyalatif says:

    Alamak ni entry paling kejam ni lizz…lieya hantu durian gak lizz….lagi2 kalo durian musang king mmg berantu laaa mengadap…lieya ade simpan stok frozen durian..ade yg makan balik ni kang heheheheh

  6. Nafira says:

    aduhaiiiii.. meleleh2 air liur di buatnye!
    zura jugak hantu durian.. semua durian zura bedal.. tapi x leh makan banyak gak.. sebab panas tu buat BP naik.. tapi kadang2 sebat gak banyak2..hehehe.. nama pon hantu durian~ kekekeke

  7. nens says:

    bestnyer kak..nens pon suka duyan kampong..tp duyan x kampong pon nens makan jgak..haha..
    kiter mmg hantu durian kak..hehe
    adusss..on diet mmg xleh nk berangan lebih2..kang x pasal beli..haha

  8. IntaNBerliaN says:

    Ya Allah.. sedapnya nampak… rasa nak makan jugak!!

  9. deno says:

    peberet deno nih… tapi tak bleh mkn byk duriam..

  10. Myra Jay says:

    Alahai terliur tengok.. ;)

    Myra suka gak makan durian :D

  11. izan ishak says:

    izan pun suka sangat durian. lebih kurang juga cam lizz… suka yg kampung punya. tak suka juga yg pahit tu. bestnya kalau dpt mkn pulut durian… yum2.

  12. TiranaAduka says:

    Dalam keluarga TA…TA dengan hero TA je like raja buah ni…..
    kalau makan ..erm…..duduk jauh kat depan anjung rumah sebab kalau makan kat dalam berbau ( dalam Rumah)…..hehehhehehehe
    Sedap kalau di buat serawe….
    baru baru ni TA dapat rasa Cendol Durian….
    Perghhhhhhhhhhhhhhhhh…………kenyang makan semangkuk….try la sis cari cuba rasa…..
    TiranaAduka


Leave a Reply

Current day month ye@r *