wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

3 Oct

fesyen-tudung-kanak-kanak terkini 2012 | tudung fiesya

Author:lizz

fesyen-tudung-kanak-kanak terkini 2012 | tudung fiesya  |  tudung kanak-kanak 2012   

anak sedare saya  yang sorang ni sangat suker bertudung…kalo nak kluar jer terus jer nak sarung tudung…muslimah sejati gitu..

Tengokla tu siap pakai sendiri siap letak   pin  kat belkang tu kemain lagi minah ni bergaya siap nak pakai sendiri yang tak tahan siap sengit2 lagi …

fesyen tudung kanak kanak fesyen tudung kanak kanak terkini 2012 | tudung fiesya

tadaa nengok ni fesyen tudung terkini 2012 ..modelnyer Ms  fiesya…. dah cam ahli nasyid ni…siap ader pom2 kaler hitam terselit….cute…..comel sungguh dier pakai tudung kalo qaysara kejap jek dier pakai pastu cabut pastu ngamuk nak pakai dan last2 buang merater…

gadis bertudung comel fesyen tudung kanak kanak terkini 2012 | tudung fiesya

comey….anak sedara acik ni tau dah la baju merah  acik  gewammm tau dak….

pixel fesyen tudung kanak kanak terkini 2012 | tudung fiesya

6 Responses to “fesyen-tudung-kanak-kanak terkini 2012 | tudung fiesya”

  1. lieya_latif says:

    oloooooooooooorr comel giler…siap ade bebulu lagi hah….he he he…tu la skrang ni org kreatif lizz…ade jek design yg dieorg reka…..makin menggile laa org membeli hah…..

  2. Ajumohit says:

    Alahai comelnya model cilik ni lizz, Ayu sangat

  3. norhidana says:

    as salam kunjungan semula…

    skrg nih tudung utk bdk2 pun ada kan, cantik n comel je…

  4. Kakzakie says:

    Comelnya dia Lizz. Mata dia bulat dan pipi montel macam anak patung. Cantik betul:)

  5. IntaNBerliaN says:

    alahaiiiiiii comelnya… :-)

  6. kak ieda says:

    aloor soo sweet !
    tudung depa2 nie lebih mahal dari kitee tau ! ..;))


Leave a Reply

Current day month ye@r *