wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

8 Oct

Gambar adik dan abang

Author:lizz

Wordless wednesday15287576039 681d90abf4 o Gambar adik dan abang

Ololo anak anjer mummy ni…time ni dedua ni kecik comel lagi…

skang dedua dah beso..

kejap jer masa berlalu…

Pic 2011 ni….

pixel Gambar adik dan abang

13 Responses to “Gambar adik dan abang”

  1. lieyalatif says:

    mmg comel lizz..mcm anak patung….lagi2 si sara tu….geram tgk bibir die heheheehe

  2. Mummydearie says:

    Alololo…cutenya dua beradik ni. Loving je gitu. Sejuk hati memandang. Sekarang dah besar panjang masing-masing. Sedihkan Lizz, anak-anak cepat sangat membesar. Tak puas nak manja-manja, musyuk-musyuk dengan mereka!

  3. normi says:

    si abang encem…si adik comel cam anak patung…hahaa….

  4. Kakzakie Purvit says:

    Masa tu dua-dua masih montel sangat Lizz
    Suka tengok gambar anak-anak masa kecik kan…

  5. alolo..dua-dua comei ni..rindukan zaman anak2 masih kecil..cepat jer diorng ni membesar..

  6. dana says:

    lizz naper skrg blog asik sunyi je

  7. nurbijen says:

    Si handsome dan si cantik bergaya…
    Saya pun suka tilik gambar anak2 masa kecil…
    Semalam duk layan video2 lama masa anak2 kecil… masing2 mengekek tgk telatah sendiri masa kecil… kikiki

  8. Memang meriah gambar masa kecik kan. Comel-comel.

  9. ajumohit says:

    betul lizz sekejap je masa berlalu, memang rindu zaman diorg kekecik dulu kan

  10. anne says:

    tomey tomey masa ni…geram rasa

  11. walla.. comel sgt2 i like

  12. okje says:

    Yerlah comeynya….mcm nak cubit jer pipi rasanya


Leave a Reply

Current day month ye@r *