wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

27 Oct

gambar hari raya aidiladha 2012

Author:lizz

gambar raya aidiladha 2012 | gambar hari raya aidiladha 2012

Di Pagi Raya aidiladha….

Uwais & Qaysara kemain Happy lagi…bangun terus mandi main air bagai…last-last ditinggal daddy pergi solat Hari raya…hehe

lepas mandi dierang dah bersiap pakai baju sendiri maknyer baru  paking barang2 nak pi Ipoh….semalam penat tak sempat nak berkemas hari ni baru terkocah-kacih lah ko…pakej tau siap ngemas rumah mop lantai bagai hari ahad ni balik boleh ilek2 tak yah nak kemas dahkan….

dierang dah bersiap sedia bagoih anak-anakku ini…tangkap gambar la sedas dua…

gambar hari raya Aidiladha gambar hari raya aidiladha 2012

Gambar adik dan abang penuh kasih sayang nampak tak ??…

Coretan : ni jer sempat upload…internet lembab…adoi…

pixel gambar hari raya aidiladha 2012

5 Responses to “gambar hari raya aidiladha 2012”

  1. Ajumohit says:

    cute dua beradik ni, selamat hari raya lizz

  2. Kakzakie says:

    Ala… cute sungguh. Macam model dalam majalah cantik dan manja sangat adik dgn abang. Suka kakak:)

  3. mamyharraz says:

    comelnya dik dan abg.
    sweet sgt.

  4. eMMe says:

    Salam AidilAdha mummy!
    cantik la gambar raya ni… siap touch up ada blusher face lagik… jambu gitu…

  5. anne says:

    memang penuh kasih syg..hehe


Leave a Reply

Current day month ye@r *