wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

1 Dec

Gambar Maya Karin pakai tudung dalam Ombak Rindu cantik sungguh…

Author:lizz

Gambar Maya Karin pakai tudung dalam Ombak Rindu cantik sungguh…

6432296507 1fa10a227b b Gambar Maya Karin pakai tudung dalam Ombak Rindu cantik sungguh…

Cantiknyer…  Maya Karin bertudung… biler tengok gambar ni cam tertarik nak nengok citer Ombak Rindu …..memang cun habis maya Karin bertudung memeng kena sangat bajunyer yang cantik tu…cara ikat tudung pun simple jer dengan solekan yang menawan…

Maya Karin memakai tudung adalah untuk  menjiwai  watak Izzah dalam filem Ombak Rindu seperti dikehendaki pengarahnya. Maya yang berdarah kacukan Jerman-Melayu memegang watak Izzah, gadis kampung yang naif dalam filem Ombak Rindu arahan Osman Ali ni. 

Lontaran jiwanya sebagai Izzah dalam Ombak Rindu juga terkesan sehingga meninggalkan sisa di hati penonton dan disifatkan antara lakonannya yang terbaik sepanjang aktif sebagai pelakon Kata Maya Karin…Watak Izzah senang benar menambat hati Maya Karin kerana dia telah mengenal dan mengimpikan watak Izzah sekitar tujuh tahun lepas selepas membaca novel nukilan Fauziah Ashari itu.

Justeru, pelawaan oleh pengarah Osman Ali untuknya menjiwai watak Izzah dalam versi filem yang menggunakan judul yang sama, terus diterimanya tanpa berfikir panjang. Tanpa solekan tebal dan harus menjadi orang kampung termasuk mengenakan tudung buat pertama kalinya di layar perak, Maya dengan rela bersetuju untuk menjadi Izzah. 

pixel Gambar Maya Karin pakai tudung dalam Ombak Rindu cantik sungguh…

9 Responses to “Gambar Maya Karin pakai tudung dalam Ombak Rindu cantik sungguh…”

  1. yan says:

    org kalau dah cantik, pakai apa pun cantik.

  2. Lyafrina says:

    mmg cun habiskan..izzah versi moden….

  3. PELANGI says:

    ayu sungguh =)

  4. hajar says:

    cantik sangat… filem yang hajar tunggu2 sebab aaron aziz heronyer… hiihi… ;d

  5. LadyAyu says:

    cantekkkk bangat
    ai loikeeee too :D

  6. adeeya says:

    Orang cantik pakai apa pun cantik. OMG cerita ni keluar hari niii tak sabar nak tengok :D

  7. nenscollection says:

    org cantik pakai ape pon cantik kan..kalo mekap xyah tebal2 pon dh berseri..”seri innershine la katakan”..hehe

  8. kak ieda says:

    aah sgt2 cantik kan
    kalau dia terus bertudung kan cantik

    nie dokk dia seksi jugak lately nie huhuh janda kan uhuh

  9. whitebeard says:

    memang cantik.huhu memang tidak dinafikan.
    emmmh kalu bleh lepas ni teruslah bertudung.huhuhuhu.peace no war


Leave a Reply

Current day month ye@r *