wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

5 Jun

gambar Nora Danish dan anak comel sangat….

Author:lizz

gambar Nora Danish dan  anak comel sangat….  |  Gambar terkini Nora Danish 

gambar Nora Danish dan anak gambar Nora Danish dan  anak comel sangat....

Eh2 lawonyer Nora Danish ni kan…anaknyer pun comel suker tengok anak beranak ni bergaya tau ..anaknyer Putra Rayqal tu hencem sangat  dressingnyer  sesuai gak ngan abang uwais nanti nak try lah gayakan abang cam Putra Rayqal gak kasutnyer tu ader lebih kurang ngan kasut Raykal seluarnyer pun dah ader cuma tinggal baju cenggitu jer takder kena pi…carik…hehe..

 

pixel gambar Nora Danish dan  anak comel sangat....

5 Responses to “gambar Nora Danish dan anak comel sangat….”

  1. lieya_latif says:

    mmg hensem kan anak nora danish…kecik2 dah nampak hensemnyer……ade iras jejai plak hah..eh dah jejak bapaknye harus le ade iras kan hahaahahhahaa….

  2. Ajumohit says:

    Alahai mmg comel lizz, suke tgk nora Danish ni

  3. atuk says:

    Assalamualaikum MC

    emak ayah nya lawa……

  4. LYAFRINA says:

    mmg smart la…
    suka tgk dressing g2.. teringin nk ada ank laki jgk.

  5. anis alya says:

    comel. ada gen cantik maknya anak pun hencem la.


Leave a Reply

Current day month ye@r *