wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

1 Dec

Gambar proton saga flx se 1.6 baru 2011 | harga proton saga flx se baru

Author:lizz

Gambar proton saga flx se 1.6 baru 2011 | harga proton saga flx se baru
6432196489 f80a2a44d4 z Gambar proton saga flx se 1.6 baru 2011 | harga proton saga flx se baru

  •  Wah proton dah kuor model terbaru …best2 pader yang tengah pening nak carik keter baru boleh lerkan…
  • Proton holding telah memperkenalkanrangkaian model Saga,  variasi Saga yang dinamakan proton saga flx se. Variasi baru saga flx se ditampilkan mengikut trend semasa bagi memenuhi cita rasa golongan muda  di kalangan pembeli kereta.
  • Harga Proton saga flx se baru  RM49,449 dan digerakkan oleh enjin 1.6 liter Campro Intake Air-Fuel Module (IAFM), Saga FLX SE bertujuan memberikan pemilik kereta dengan prestasi yang lebih dan penjimatan dari segi pengunaan bahan bakar.  kombinasi enjin 1.6-liter Campro IAFM dengan transmisi automatik transmisi boleh laras berterusan (CVT) memberikan antaranya pengurangan penggunaan bahan bakar dengan tambahan empat peratus berbanding dengan Saga 1.6 liter pada masa ini.
  • Proton saga flx se  akan menjadi  pilihan ramai kerana kemampuan yang luar biasa dan nilai wang yang termasuklah penjimatan bahan bakar yang lebih baik, prestasi yang hebat dan pemanduan dan pengemudian yang cemerlang,” kata Pengarah Urusan Kumpulan Proton, Datuk Seri Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir
  • Berharga RM2,900 lebih tinggi daripada Saga FL automatik 1.6 liter pada masa ini, Saga FLX SE mengetengahkan perubahan lapan hiasan luaran dan tiga hiasan dalaman.
  • proton saga  terus kekal sebagai model jualan terbaik Proton setakat ini dengan purata 6,500 unit dijual setiap bulan.
  • Proton juga meletakkan sasaran menjual kira-kira 78,752 unit proton Saga dalam tahun kewangan semasanya yang berakhir 31 Mac, 2012, di mana ia menjangkakan Saga FLX SE yang baharu ini dijual di rantau ini sebanyak 500 unit sebulan.
  • Proton saga flx se Boleh diperolehi dalam dua warna pilihan – Putih dan Merah – Saga FLX SE didatangkan dengan jaminan tiga tahun atau 100,000km, yang mana terdahulu.
  • Proton juga berkata pengguna yang menempah Saga dan masih menantikan penghantaran boleh memilih untuk menukar tempahan mereka untuk mendapatkan Saga FLX SE di bilik pameran yang mereka buat tempahan.
  • Para pembeli boleh melihat model baharu ini di semua bilik pameran Proton mulai hari ini

­

pixel Gambar proton saga flx se 1.6 baru 2011 | harga proton saga flx se baru

4 Responses to “Gambar proton saga flx se 1.6 baru 2011 | harga proton saga flx se baru”

  1. Ajumohit says:

    Moga kualiti proton terjaga, savvy ku itu mmg teruk kualitinya huhu

  2. LadyAyu says:

    kat sini dah ada keta ni
    but bukan nama saga la
    kenapa designer proton x buat design lain
    asyik ambil model jpn jer ekk
    dari kancil,Myvi,saga,wira alah kira senang semua jenis keta proton ngan perodua tue semua design copy from keta jpn….isyyyy

  3. nenscollection says:

    cantik..hope berkualiti la..hehe

  4. bantalbucuk says:

    wah..!! saga flx 1.6 la pulak..hebat..tapi macam tak cantik pula warna merah tu..huhu


Leave a Reply

Current day month ye@r *