wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

2 Sep

gambar raya 2013 lagi…

Author:lizz

 Selamat pagi senin uollsss.

fuhfuh… tiup mood kerojer supaya meresap dalam badan..muahaha

sib baik ader exercise pepagi kat opis kalo tak mau lemau…

kiter up lagik pasal gambo raya lagik tapi kali ni gambo cecampor sikit jek..

nak balas dendam haritu asik baju sama jek kiter bergambo..*macam banyak no baju padahal 2 lai jer pun hehe..

ni time kena jadi usher minggu lepas..

kat PWTC dihari Raya..

kita pakai baju biru..

konsep baju kerja tapi baru beli kugasakkan sebagai baju raya lantok…

baju ni beli kat Greentown Ipoh Lawo sangat suka no ngan sulam tu..

malas nak baju biru ni bukan aper tudung tak der yang matching..

tau besok nak gi PWTC terus menggagau carik kat jalan TAR nasib baik jumpa u…

9648490798 74bafbba3b gambar raya 2013 lagi...

Amacam ok ker idok pakai tudung gini..

puas ku google cara pakai …

akhirnyer berjaya…

sebab ader yang puji lawo pakai belit2 gini..

nanti esok2 kiter beli bebanyak ek tudung ngan selendang gini..auwww

9648489702 574dd2ee9e gambar raya 2013 lagi...

bergediks santai bersama kengkawan …

9648490012 31f4f526f9 b gambar raya 2013 lagi...

biler boring snap gambo sendirik..muahaha

gigih snap gitu…feeling2 Angelina Jolie kahkah

Dan..

ni pulak…

Jamuan Raya kat opis..

meriah uollss..

tema kali ni merah biru..

oi..mak suka warna ni..baguih kenkawan bagi cadangan

sib baik baju raya saya ader biru..

9648492020 7bec634fd1 b gambar raya 2013 lagi...

ni lah hasil deko2 group saya..

menceceh  nak siapkan…

Tq kerol n the gangs

siap ader lampu isko ok..

9645256085 dcf8fb5d94 z gambar raya 2013 lagi...

meh-meh jemput makan..

baju kali ni  beli kat Jalan Tar..

sebab terpikat giler ngan baju lawo ni..

dandan terus beli…Tq roha ko suggest kan baju ni…

baju ni selesa n terletak..cantik…sangat rasa nak gi beli lagi baju cenggini..

siap boleh pusing macam pwincess gitu…muahaha

9648660656 7a1ae4f5f4 gambar raya 2013 lagi...

bergambo ngan adik praktikal n kak pah yang comel

9648491074 39b3076b69 gambar raya 2013 lagi...

dan kiter bersantai yek..

sambil memakan..gitu

9645256465 0ec060438f z gambar raya 2013 lagi...

dah tu jer..

ok babai…

pixel gambar raya 2013 lagi...

9 Responses to “gambar raya 2013 lagi…”

  1. IntaNBerliaN says:

    cantiklah baju lizz nih! :-)

  2. anne says:

    elok jer pkai tudung tu siap ada muncung…x melekap pulak yer.

  3. wahida says:

    cantik baju ko lizz, ko pakai tudung rupa gitu pun cantik..pandai ko..kalau aku, mmg tak reti nak pusing2 rupa gitu…huhu…

  4. nza says:

    meriah..suka tgk n3 rumah kekwn blog yg masih dlm mood raya…..

  5. Cantik & sesuai jer pakai shawl…kalau Lily nampak bertambah bulat jer muka pakai shawl.. :)

  6. meriah raya. Entri macam ni sesuai rasanya perempuan yang komen. Hehe

  7. suriaamanda says:

    suka baju Lizz yang biri kat atas tu..cantik sgt2…

  8. puan kutu says:

    baju beli kt jalan tar tu lawa..berkenan i.hehe


Leave a Reply

Current day month ye@r *