wow its so cute

jom shopping hijab pin

Facebook Like

google

4 Aug

Gambar terkini yuna dalam Eh!

Author:lizz

6010832580 2f7bd235fc z Gambar terkini yuna dalam Eh!Gambar terkini yuna dalam Eh

Gadis  sorang ni memang manis sangat saper tak kenal Yuna atau , Yunalis Zarai yang ‘Ratu Indie Malaysia’, penyanyi dan pemuzik dengan lagunya yang top  ‘Dan Sebenarnya tu…

Yuna   yang bergaya moden bertudung chic ala2 ikat putar dan selit gitu…tapi kalau saya yang pakai memang faul disebabkan Yuna manis lagi comel ok jer….pakai tudung camaner pun yer tak…

Yuna juga dilantik sebagai duta kepada jenama kamera terkenal Canon , Yuna kini juga sedang sibuk menyiapkan rakaman album di Amerika Syarikat di bawah penerbit terkenal, William Pharrell.

Peminat Yuna  di Facebook yang kini hampir mencecah jumlah seramai sejuta orang ini…ramai tu…untuk mengetahui lebih lanjut mengenai yuna jom beli majalah eh August 2011

pixel Gambar terkini yuna dalam Eh!

5 Responses to “Gambar terkini yuna dalam Eh!”

  1. ajumohit says:

    ramainya fan yuna, mmg betul dia lilitlah mcmana pon tudung tu mmg manis je nmpknye

    Alhamdulillah Dah 30 pon

  2. adam-idris says:

    ikat putar selit? Turban namanya, hehehe

  3. mamaNoriz says:

    wah, makin stylish la dia…

  4. BSB says:

    org cantik pakai apa pun cantik..

  5. EL says:

    dulu x suka sgt ngan yuna ni..tp skrg suka lak tgk dia…mmg stylish la dia..suka tgk


Leave a Reply

Current day month ye@r *